Cili është ndryshimi midis promovimit dhe reklamës?

Për shkencën e komunikimit, promovimi është një mesazh i synuar, reklamimi është një komunikim masiv. Shpërblimi I besnikërisë. Me fjalë të tjera, promovimi i jep shtysë një marke.

Shpërblim i besnikërisë. Me fjalë të tjera, promovimi i jep shtysë një marke ose shitjes së një produkti përmes veprimeve që synojnë konsumatorin përfundimtar. Veprime të cilat, nëse promovimi ka për qëllim konsumatorin, mund të jenë çmime (për shembull duke mbledhur prova të blerjes së produkteve), dhurata (afishe ose lodra që mund të gjenden në vezë çokollate ose në pako me snacks dhe biskota), provëza falas (kur në supermarkete ofrohet kafe ose diçka tjetër).

Promovimi mund të ketë të bëjë edhe me distributorin kur, për shembull, atij i ofrohet një rritje në marzhin e fitimit. Qëllimi i promovimit është ajo që reklamuesit e quajnë "besnikëri". Rezultati i kërkuar është që të joshë blerësit të blejnë biskota të markës që ka qenë më "dashamirëse" me ne, pavarësisht nga kostoja apo cilësia.

Këshilla për blerje. Nga ana tjetër, me reklamat, të cilat janë një komunikim masiv i paguar (në TV quhet spot, në reklamën e gazetave), reklamuesi propozon një blerje. Mund ta bëjë këtë duke përdorur komunikime të drejtpërdrejta, kur informon për mallrat dhe shërbimet që ofron (për shembull, një pagesë me këste), ose digresione indirekte që nuk kanë asnjë lidhje me produktin, por përpiqen ta bëjnë një markë tërheqëse ose të inkurajojnë një blerje.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet