Gjel i pjekur me bimë aromatike

Si të gjitha mishrat e bardhë, ka një përmbajtje të lartë të proteinave me vlerë të lartë biologjike dhe një përzierje të mirë të vitaminave dhe mineraleve. Është një ushqim i përshtatshëm për të gjithë dhe është perfekt për atletët.

Përgatitja: rreth 80 minuta

Kaloritë: 679 Kcal për person

PËRBËRËSIT PËR NJË PERSON:

Gjel I pastruar dhe prerë në copa (rreth 1 kg)

3 lugë vaj ulliri ekstra të virgjër

Erëza të freskëta (rozmarinë, trumzë, gjethe dafine)

1 thelp hudhër

disa kokrra speci

150 ml verë të bardhë

kripë

supë mishi (nëse është e nevojshme)

Metoda: Lyejini copat e gjelit me vaj dhe vendosini në një enë të madhe pjekjeje me barërat aromatike, hudhrat dhe kokrrat e piperit. Mbulojini me një fletë letër alumini dhe piqni në një furrë të parangrohur në 180 ° C. Pasi të keni zbuluar rreth 30-35 minuta, spërkatni me verë, ktheni copat e mishit dhe vazhdoni gatimin pa i mbuluar për 30-40 minuta, në varësi të madhësisë së copave. Nëse është e nevojshme, shtoni pak supë të nxehtë. Shërbejeni gjelin e pjekur të nxehtë. Ju mund ta shoqëroni këtë pjatë me sallata të përziera sezonale. Kjo pjatë gjithashtu shkon mirë me lakrën, endivën dhe lulelakrën.

Sekrete / Këshilla: Nëse dëshironi të përgatisni një gjel të pjekur, duhet t'i kushtoni vëmendje gatimit: gjiri dhe kofsha kanë nevoja të ndryshme dhe rreziku është që gjoksi të jetë shumë i thatë, duke qenë pjesa më e dobët. Supë, e shtuar kur është e nevojshme, përdoret për të mos tharë mishin shumë.

Kuriozitet: Gjeli apo kaposhi kur është rreth 60-70 ditësh dhe rritet deri në moshën 6-7 muajshe, posa të arrijë peshën prej rreth 2 kg, është shumë i shijshëm dhe është gjithashtu me vlerë për karakteristikat e tij ushqyese.

Origjina e termit kaposh vjen që nga kohërat e Greqisë antike, kur gjelin e kastronin për ta bërë më të lehtë mbarështimin (termi "kaposh" rrjedh nga latinishtja capo që nga ana tjetër i ka rrënjët në Greqisht). Pastaj vumë re shijen, delikate, por të shijshme. Ashtu si të gjitha mishrat e bardhë, kaponi ka një përmbajtje të lartë të proteinave me vlerë të lartë biologjike, sepse ato përmbajnë aminoacide thelbësore që trupi ynë nuk është në gjendje të prodhojë, me pak yndyrë (dhe me cilësi të mirë) dhe një përzierje të mirë të vitaminave dhe mineraleve.

Shtë një ushqim i përshtatshëm për të gjithë, falë tretjes së tij dhe është perfekt për atletët që kanë nevojë për të forcuar masën muskulore. Vitamina B ju lejon të shfrytëzoni maksimalisht makroelementët energjikë duke promovuar metabolizmin e tyre. Falë bimëve aromatike dhe piperit, ju mund të kurseni në kripë, duke ndihmuar kështu zemrën dhe sistemin kardiovaskular.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet