Kafeja: përfitimet tejkalojnë rreziqet

Një tonik i humorit, pija ka kapërcyer edhe rezistencën e fundit nga mjekët. Përfitimet i tejkalojnë rreziqet: nuk dëmton zemrën ose presionin, thjesht mos e teproni. Kohë të zymta, le të ngushëllohemi me një kafe. Eshtë vrapimi i shpejtë i ditës, mbyllja e drekës, një ndërprerje e lëngshme, nganjëherë negociata.

Për t'iu përgjigjur dyshimeve (edhe një herë) vjen një përmbledhje e studimeve mbi këtë temë, të sapo botuar në revistën shkencore Neë England Journal of Medicine, në të cilën epidemiologët dhe nutricionistët nga shkollat e shëndetit publik të universiteteve të Singaporit dhe Harvardit analizuan kërkimin me e besueshme.

Si përmbledhje, rezultatet sugjerojnë se përfitimet e kafesë në të vërtetë tejkalojnë rreziqet. Me të gjitha "nëse" dhe "por" të çështjes, natyrisht: konsum i moderuar, shëndet i mirë, pak në shtatzëni, zero si fëmijë. Dhe me një sqarim: nuk ka asnjë ftesë, si një akt parandalimi, për tu lidhur me "tazzulella" të këngës së Pino Daniele. Le të themi se nëse një italian konsumon dy në ditë, siç vlerësohet, nuk është aspak problem dhe, përkundrazi, mund të japë disa përparësi.

Sepse rrit kthjelltësinë: Kafeina vepron në sistemin nervor qendror duke rritur kthjelltësinë dhe zvogëluar lodhjen dhe përgjumjen. Pas një çerek ore, njëzet minuta pasi kemi pirë kafe ekspres, kapuçino ose kafe amerikane, ai arrin në tru dhe lidhet me receptorët e një neurotransmetuesi që ndërhyn në ciklin e gjumit, adenozinës. Ai zë vendin e tij dhe pengon dëshirën për të qetësuar.

Jo vetëm kaq: në një studim të vitit 2014, botuar në The Journal of Nutrition, u zbulua se kafeina mund të përmirësojë funksionet mendore (në afat të shkurtër) dhe të ndihmojë në konsolidimin e kujtimeve të reja. Por sigurisht që nuk mund të kompensojë rënien e performancës nëse keni netë pa gjumë.

Jo shumë e nxehtë! Ideja që kafja është pothuajse një ilaç i vogël, i rrezikshëm buron nga kërkimet në vitet 1970 që e lidhën atë me nivele më të larta të kancerit dhe sëmundjeve të zemrës. Tashmë në vitin 2016, megjithatë, Organizata Botërore e Shëndetësisë përmbysi ato hipoteza dhe sqaroi se nuk kishte prova të një rritje në rrezikun e kancerit.

Përkundrazi, ekspresi duket se mbron nga disa neoplazma, të tilla si ato të mëlçisë dhe endometrit (membrana mukoze që shtrihet në mitër), sipas deklaratave të Fondit Botëror për Kërkimin e Kancerit. Këshilla, përkundrazi, është ta lini të ftohet pak. Duket se temperatura e çdo pije shumë të nxehtë është përgjegjëse për një rritje të gjasave të kancerit në ezofag.

Asnjë dëmtim i zemrës: Po efektet e kafeinës në zemër? Aritmia? Fibrilacioni? Sondazhet e mëparshme kanë tentuar tashmë të përjashtojnë një ndikim negativ në çrregullimet kardiovaskulare dhe kështu rishikimi i fundit i studimeve përsërit: nuk ka asnjë provë që pirja e kafesë rrit rrezikun e vdekjes nga sëmundjet e zemrës ose shkaqe të tjera.

Sidoqoftë, mënyra për të asimiluar kafeinën është individuale, prandaj është më mirë që secili të vendosë vetë, aq më tepër kush ka ndonjë problem shëndetësor. Sa i përket presionit, menjëherë pas filxhanit ajo mund të rritet, por me konsum të rregullt, thonë hulumtimet, trupi zhvillon një formë të tolerancës që ju mbron nga rreziku i zhvillimit të hipertensionit për shkak të kafesë. Për të zbutur efektin në presionin e gjakut mund të jetë një substancë në veçanti, acid klorogjenik.

Efektet antioksiduese: Kafeja përmban qindra fitokomponime biologjikisht aktive, duke përfshirë antioksidantë të tillë si polifenole dhe sasi të vogla të magnezit, kaliumit dhe vitaminës B3 (niacin). Ky koktej molekulash, siç thuhet në meta-analizën e Neë England Medical Journal, mund të zvogëlojë stresin oksidativ të qelizave, duke luftuar tepricën e radikaleve të lira dhe të modulojë metabolizmin e glukozës dhe yndyrnave. Ishte e qartë se mbipesha dhe diabeti i tipit 2 nuk zhduken nëse kafeja është shumë e ëmbël dhe shtohet në një dietë të tepërt të ëmbëlsirave dhe ushqimeve të papërpunuara.

Arsyeja e ndalimit: Brenda një diete të shëndetshme, kafeja gjithashtu duket se përmirëson përbërjen e mikrobiotës së zorrëve, e njohur si flora bakteriale, e cila ka pasoja pozitive në gjendjen e shëndetit. Mikroorganizmat që ne presim veprojnë me të njëjtën logjikë si ekosistemet në natyrë: sa më shumë biodiversitet të garantohet, kjo është shumëllojshmëria e shtameve bakteriale, aq më mirë gjendemi.

Rreziqet e teprimeve: Me gjithë të mirat që mund të thuhen në lidhje me të, askush nuk duhet ta teprojmë me kafen. Autoriteti Evropian i Sigurisë Ushqimore (EFSA) në vitin 2015 deklaroi se "marrja e kafeinës deri në 400 miligramë në ditë, e konsumuar gjatë gjithë ditës, nuk paraqet probleme sigurie për të rriturit e shëndetshëm". Duke shkuar më tej, rrezikoni të vuani pasojat e padëshirueshme, nga nervozizmi te takikardia.

Sa të marrim në ditë? Si të rregullojmë? Burimet e kafeinës janë të ndryshme, nga çokollata (rreth 18 miligramë në 30 gramë çokollatë e zezë) te pije energjike dhe disa pije të gazuara (40 miligramë në një kanaçe kola). Kafeina përmbahet në çajin jeshil dhe çajin e zi: quhet edhe teinë, është pesticidi natyror që bima zhvillon për të mbrojtur veten dhe në një filxhan (220 mililitra) ka rreth 50 miligramë. Në një ekspres, nga ana tjetër, kuota është rreth 80. Pra, me dy ose tre filxhanë kafe dhe një filxhan çaj, ju mbani një distancë nga ajo çati që mesatarisht është më mirë të mos e tejkaloni gjatë ditës.

Ndikimi i gjeneve: Ata që kanë probleme për të fjetur nuk duhet të pinë kafe në pasditen e vonë: gjysma e jetës së kafeinës, kjo është koha që i duhet trupit për të eleminuar 50 përqind të saj, është mesatarisht rreth katër orë, me luhatje nga dy në tetë orë. Një kuriozitet: aktiviteti i enzimave që ndikojnë në kafeinë është pjesërisht i trashëguar, në kuptimin që përcaktohet gjenetikisht një metabolizëm i ngadalshëm i substancës.

"Balsam i shpirtit": Sido që të jetë, sipas disa vlerësimeve, 95 për qind e italianëve midis 16 dhe 65 pinë kafe. Suksesi në Evropë i lëngut të errët, i quajtur fillimisht nga Kisha si pije e djallit për vetitë e saj emocionuese, u dekretua në shekullin e 17-të.

Johann Sebastian Bach u magjeps , deri në pikën që i kushtoi një kantatë atij, Kaffeekantate, një nga operat e pakta qesharake të kompozitorit gjerman. Dhe në shekullin e nëntëmbëdhjetë do të jetë entuziasti ynë Giuseppe Verdi që komentoi: "Kafeja është balsami i zemrës dhe shpirtit".

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet