Luftojeni ankthin me këto ushqime

Kërkimet nga shkencëtarët nga Instituti APC Microbiome në University College Cork, Irlandë, zbuluan se ekziston një ndërveprim i fortë midis baktereve në trup dhe emocioneve. Mungesa e baktereve "të shëndetshme" dhe një tepricë e atyre "të këqija" mund të jetë në bazë të gjendjeve të ankthit dhe depresionit.

Kjo është arsyeja pse duhet të përqendrohemi në ushqimet probiotike që riaktivizojnë metabolizmin, ndihmojnë në humbjen e peshës dhe qetësimin e ankthit. Ndër ushqimet më të mira probiotike gjejmë drithëra. Këto ushqime janë të pasura me fibra dhe për këtë arsye përmirësojnë punën e zorrëve të vogla dhe të mëdha dhe përshpejtojnë metabolizmin. Ngrënia e ushqimeve të plota, pra, rrit sasinë e baktereve të mira në zorrë dhe gjithashtu qetëson ankthin.

Ushqime të plota janë ato që bëhen me miell të pa rafinuar. Kokrrat e drithërave përbëhen nga tre seksione: krundet e jashtme, të pasura me fibra, embrionin e brendshëm, të pasur me mikroelementë dhe endospermën, të pasura me niseshte. Drithërat e plota përfshijnë të tre përbërësit e grurit. Ministria e Shëndetësisë rekomandon konsumimin e bukës integrale, makaronave dhe orizit në baza ditore. Futja e tyre në dietën tuaj është e thjeshtë. Thjesht zëvendësoni disa pjesë të ushqimeve të rafinuara si buka ose makaronat me versionin e tyre integral. Futja e drithërave duhet të jetë progresive. Në fakt, trupi duhet të lejohet të përshtatet me përmbajtjen më të lartë të fibrave.

Këshillat e nutricionistit janë që të përqendroheni në një dietë që promovon rregullimin e duhur të humorit, lehtëson gjumin dhe parandalon gjendjet e ankthit. Për këtë është e nevojshme të merrni magne-sio me spinaq, fara kungulli, bishtajore, oriz kafe. Vita-mina B6 me bishtajore, drithëra, fruta të thata. Vitamina D me salmon, të verdhën e vezës, sardelet. Ka edhe ushqime të afta për të ushtruar efekte negative në tru dhe midis tyre gjejmë karbohidrate të rafinuara dhe sheqerna të thjeshtë, futja e tepërt e të cilave mund të dekompenzojë metabolizmin e glukozës duke shkaktuar ndryshime të humorit dhe nervozizmin pasues. Nutricionistët këshillojnë të mos abuzoni me këto ushqime dhe të përpiqeni të bëni një dietë sa më të larmishme që respekton kriterin e sezonalitetit dhe natyralitetit të ushqimeve.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet