Një çift i jashtëzakonshëm për të fituar mirëqenie

Probiotikët dhe vitamina D punojnë në sinergji për të forcuar përgjigjen imune dhe për të kapërcyer ankthin, stresin dhe humorin. Zbuloni pse probiotikët janë mikroorganizma vitalë, të cilët, nëse merren në sasi të duhura, kanë efekte të dobishme jo vetëm në mikrobiotën e zorrëve përmes së cilës stimulojnë sistemin imunitar, por edhe në humor dhe shëndetin e përgjithshëm.

Në mënyrë të ngjashme, vitamina D, e njohur për veprimin e saj të kursimit të kockave, është në fakt një element që gjithashtu vepron në nivelin e zorrëve dhe trurit, si dhe nxit humbjen e peshës siç do të shihet më poshtë. Për shembull, studiuesit në Universitetin e Sao Paulos në Brazil vunë re se përbërja e mikrobiotës së zorrëve ndryshon sipas nivelit të marrjes së vitaminës D.

Shkencëtarët ekzaminuan si gjendjen inflamatore të zorrëve ashtu edhe përbërjen e florës bakteriale të organit të pjesëmarrësve në studim dhe ishin në gjendje të vëzhgonin se vitamina D e marrë rregullisht rikthen ekuilibrin e mukozës së zorrëve dhe mikroorganizmave të saj "të mirë", si dhe rrit mbrojtjen imune që jetojnë në mikrobiotë.

Boshti zorrë-tru: Zorrët janë thelbësore për mbijetesën tone, përmes saj trupi ynë asimilon dhe thith lëndët ushqyese jetike për shëndetin tonë dhe ekuilibrin biokimik që na garanton mirëqenien. Epiteli i zorrëve, ose sipërfaqja që mbulon "muret" e zorrëve, në simbiozë të ngushtë me mikrobiotën e zorrëve, është ndërfaqja më e besueshme për të ruajtur gjendjen tonë shëndetësore: filtron substancat që janë ushqyese dhe të dobishme për ne dhe mbron ato të dëmshme. 

Prandaj kryen një funksion shumë të rëndësishëm. Epiteli intestinal formon "barrierën intestinale" me Microbiota, një "barrierë" dinamike e vërtetë thelbësore, gjendja shëndetësore e së cilës ndikon në gjendjen tonë të mirëqenies së përgjithshme: një pengesë e shëndetshme e zorrëve do të lejojë një shkëmbim funksional, ndërsa një i dëmtuar ose i sëmuri. nuk do të jetë në gjendje të kryejë funksionet e tij jetësore në mënyrën më të mirë të mundshme, me procese të keqpërthithjes dhe me pasoja të pashmangshme në gjendjen tonë shëndetësore.

Pikërisht për shkak se kryen këtë funksion themelor, evolucioni e ka pajisur edhe zorrën me një sistem nervor autonom, i aftë për të ruajtur dhe garantuar funksionalitetin ushqyes pavarësisht nga gjithçka. Kjo karakteristikë e autonomisë dhe vetërregullimit në menaxhimin e stimujve do të thotë se zorrët quhet edhe " truri i dytë " . 

Një dietë e pabalancuar, ushqime të toleruara dobët nga zorrët, një çekuilibër i florës bakteriale të zorrëve ndoshta për shkak të përdorimit të papërshtatshëm të antibiotikëve dhe barnave të tjera, janë të gjithë faktorë që mund të ndikojnë në shëndetin e zorrëve, florën bakteriale të zorrëve. dhe integriteti i barrierës së zorrëve, duke rrezikuar mirëqenien e përgjithshme në planin afatgjatë.

Ushqimet që ju lejojnë të keni sasinë e duhur të vitaminës D: Vitamina D është një molekulë e tretshme në yndyrë që gjendet në mëlçi, thelbësore për sistemin imunitar dhe indin kockor. Megjithatë, gjatë dimrit, njerëzit janë domosdoshmërisht më pak të ekspozuar ndaj rrezeve të diellit. Në mungesë të ekspozimit të diellit gjatë verës, për të siguruar një sintezë të rregullt të vitaminës D, mund të mbështeteni në burime specifike ushqimore që garantojnë një marrje të barabartë të kësaj molekule, duke korrigjuar furnizimet dimërore të vitaminës D të nevojshme për të arritur kërkesën ditore. Burimet kryesore të vitaminës D janë rrezet e diellit dhe disa ushqime, pa të cilat mund të keni probleme që lidhen me humorin, por edhe me kockat dhe sistemin nervor.

Simptomat e mungesës së vitaminës D janë të ndryshme dhe variojnë nga astenia tek dhimbja e muskujve, nga vështirësia në përqendrim te thyerja e thonjve, psoriaza, dhimbje osteo-nyjesh, hipertension, por edhe nervozizëm dhe trishtim deri në gjendje të rënda depresive. Depresioni në veçanti, kur lidhet me Çrregullimin Afektiv Sezonal, shfaqet në muajt e dimrit.

Këtu është një listë e ushqimeve me vitaminë D:

• Burimi bimor i vitaminës D përfshin kryesisht kërpudhat e egra, dhe në një masë më të vogël, perimet me gjethe jeshile si spinaqi, barishtet dhe drithi. Ndër ushqimet bimore që përmbajnë një përqindje më të lartë të vitaminës D, mund të gjeni kërpudha porcini dhe, më pas, morel, kërpudha, mjaltë dhe shampignon, më të varfrat me vitaminë D.

• Kakaoja përmban gjithashtu vitaminë D2, në veçanti çokollatën e zezë. Kokrrat e kakaos e asimilojnë këtë vitaminë thelbësore për njerëzit gjatë tharjes nën diell.

• Midis këtyre ushqimeve, vaji i mëlçisë së merlucit është ai me nivelin më të lartë të vitaminës D, por zakonisht nuk është i konsumueshëm, përveçse nëpërmjet suplementeve ose përdorimit të produkteve të tilla si vaji i algave të detit ose vaji krill.

Ja se si të rezervoni probiotikë: Ne nuk jemi kurrë vetëm. Jo, nuk është një moto filozofike, as një ngushëllim i vogël apo aq më pak njoftimi i ardhjes së jashtëtokësorëve, por një vëzhgim shkencor. Zorra jonë pret një "botë" të vërtetë bakteresh që jetojnë me ne. Quhen edhe probiotikë ose fermente laktike, pasi janë të pranishme në proceset e fermentimit, të studiuara fillimisht në qumësht.

Këto janë “bakteret tona miqësore”, ato mikroorganizma të mikrobiotës për të cilat po flisnim pak më parë. Në rastet, për shembull, të çekuilibrimeve të zorrëve, të ushqyerjes së dobët, trajtimeve me antibiotikë dhe stresit, bakteret "rezidente" janë asgjësuar fjalë për fjalë dhe shpesh mund të mbizotërojnë specie bakteriale që janë të dëmshme për shëndetin tonë.

Është koha për të marrë një rezervë enzimash nga jashtë, për të shkuar në shpëtimin e atyre që janë brenda: duhet t'u drejtohemi ushqimeve ose suplementeve të pasura me "baktere të gjalla të mira ". Duke qenë se fermentet e gjalla laktike jetojnë kryesisht në zorrët tona, le të shohim tani se ku mund t'i gjejmë ato në rast urgjence, ose në situata të çekuilibrit të mikrobiotës.

• Kos

• Lakër turshi

• Djathëra të fermentuar

• Dhallë

Më pak të zakonshme në tavolinat tona janë ushqimet e fermentuara si:

• Miso (i bërë nga soja dhe drithërat e fermentuara, për shembull elbi)

• Tempeh (nga fermentimi i sojës së verdhë)

• Kombucha (një lloj çaji).

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet