Punëtorë më të lumtur, më produktivë

Punoni më mirë, jo më shumë. Ja si e kuptojnë kompanitë e Silicon Valley mirëqenien e korporatave. Pse? Përmirëson jetën private dhe të punës të punonjësve.

E quajnë mirëqenie e korporatës. Nëse bëhet mirë, qëllimi është të mbështesë mirëqenien e punonjësve të tij, me fokus të veçantë pajtimin e jetës private dhe profesionale, duke e bërë mjedisin e punës më të qetë dhe për këtë arsye më produktiv në një afat të gjatë, duke nxitur motivimin, angazhimin dhe identifikimin me misionin dhe vlerat e kompanisë.

Edhe një herë, Silicon Valley është udhëheqës: këtu mund të gjendet një pjesë e rëndësishme e kompanive të konsideruara më të mirat në klasë në botë, të nderuar ndërkombëtarisht me çmime të shumta për cilësinë e planeve të tyre të mirëqenies së korporatës.

Nga 20 kompanitë më të mira të quajtura "Vendet më të mira të punës 2020 në botë", 5 (Cisco, Salesforce, Intuit, Adobe, Cadence), e cila përfaqëson 25%, kanë selinë e tyre në Silicon Valley. Gjithashtu në Silicon Valley janë shumica e kompanive që kanë mësuar historikisht çështjet e mirëqenies së korporatave. Në veçanti: Google, Facebook, Github, Genentech, Netflix.

Nga Netflix në Salesforce: Netflix, për shembull, i bazuar në kodrat e Los Gatos, ka një moto shumë të qartë: Punoni më zgjuar, jo më shumë. Ai nuk u imponon punonjësve të tij një kohë pune fikse ose një numër fiks të ditëve të pushimeve. Ideja është që ata ta përdorin atë kur kanë nevojë sepse një punëtor i stresuar është një punëtor joproduktiv. Politikat e amësisë dhe atësisë janë shumë bujare. Nënat dhe baballarët e rinj mund të zgjedhin sa muaj pushim të paguar për të marrin, zakonisht kjo dritare shkon nga 4 në 8 muaj. Netflix u ofron punonjësve të tij një buxhet të hapur për gjithçka që lidhet me trajnimet, ngjarjet, udhëtimet.

Salesforce, me seli në San Francisko, gjithashtu ka një fokus të rëndësishëm në politikën e saj të mirëqenies. Për shembull: secili punonjës merr një buxhet mujor të mirëqenies prej $ 100 për mirëqenien e tij. Punonjësit që kërkojnë një fëmijë mbështeten (përfshirë financiarisht) nga kompania në rast se ata zgjedhin të përdorin birësimin, riprodhimin e asistuar ose zëvendësimin. Për prindërit e rinj, ekziston një program i rimbursimit të vakteve për muajt e parë dhe një program rezervë i kujdesit, në rast të mbylljes së kopshteve ose kujdestarëve që mungojnë. 5,000 dollarë në vit për të shpenzuar për trajnim, 7 ditë në vit për vullnetarizëm, 10,000 dollarë në vit për 100 vullnetarët më aktivë për të dhuruar për një organizatë jofitimprurëse sipas zgjedhjes së tyre. Pastaj zyra me tavolina ulur, tavolina me rutine, tavolina pingpongu, tavolina pishine, dhoma meditimi dhe klasa jogash.

Por jo vetëm gjigantët e mëdhenj: Me kalimin e viteve, këto kompani kanë vendosur një standard të ri për politikat e mirëqenies së korporatave, duke krijuar kështu një rreth të virtytshëm ku kompanitë gradualisht janë përshtatur me nivelin e lartë të cilësisë së trajtimit dhe vëmendjes ndaj punonjësve të tyre. Deri më sot, çdo kompani apo startup i Silicon Valley nuk mund ta injorojë këtë standard, duke e bërë kështu mjedisin e punës shumë më të mirë për të gjithë.

Një shembull i bukur është Kong, një startup njëbrirësh i bazuar në San Francisko i themeluar nga italianët Augusto Marietti dhe Marco Palladino (ata mblodhën 100 milionë dollarë, duke trefishuar vlerën e tyre që tani është 1.4 miliardë). Kongut iu dha certifikimi "Great Place To Work" me 96% të punonjësve entuziastë për kompaninë e tyre. Përfitimet e ofruara përfshijnë një zyrë miqësore për qenin, pushimet e drekës me lojërat e bordit dhe, siç është tani standarde në kompanitë që janë më të vëmendshme ndaj punonjësve të tyre, ditë të pakufizuara pushimesh.

Sidoqoftë, shumë përfitime në të cilat kompanitë në Silicon Valley janë përqendruar gjithmonë janë të lidhura ngushtë me zyrat si një vend pune: nga parukierja e famshme në kampusin e Google, tek drekat gustator të ofruara, në palestra ose fusha tenisi.

Pra, si po ndryshojnë përfitimet gjatë këtij revolucioni të punës nga shtëpia? Fokusi kryesor i përfitimeve të reja është në balancën midis punës dhe jetës private, sigurisht një nga sfidat më të vështira të punës të vitit të kaluar. Në vitin 2020, kompanitë e San Franciskos ofruan buxhete për kopshte dhe kujdestare, seanca terapie dhe këshillimi, trajnerë personalë të largët dhe klasa të jogës, aktivitete të krijimit të ekipit përmes video thirrjeve. Shumë kanë filluar t’i dërgojnë punonjësve të tyre pako mujore, të quajtura pako kujdesi, për t’i bërë ata të ndihen të mbështetur. Brenda ato përmbajnë maska, dezinfektues, kuponë për shërbimet e nxjerrjes, çajra relaksues bimor, libra për vetë-ndihmë se si të merren me këtë moment të vështirë, produkte për relaksim dhe mirëqenie në shtëpi.

Të gjitha shumë bukur, por a ka vërtet një kthim ekonomik për kompaninë në këtë lloj investimi? Të gjitha hulumtimet dhe studimet e ndryshme të bëra mbi këtë temë thonë po.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet