Sinergji ushqimore: si të kombinohen super ushqimet?

Është e lehtë për t'i njohur "super ushqimet". Vërtetë, ka ushqime të cilat janë me të vërtetë shumë të pasura me përfitime, koncentratet reale të vetive ushqyese, por për pjesën më të madhe do të nevojitej një nudo për të shfrytëzuar maksimalisht konsumin e tyre. Quhet sinergji ushqimore dhe tani atje le të shpjegojmë se çfarë është.

Sinergjia e ushqimeve: mënyra e duhur për t’i kombinuar: Ideja e sinergjisë e ka zanafillën në ilaçet bimore, koncepti është mjaft i thjeshtë: barishtet lëshojnë fuqinë maksimale nëse përputhen saktë me njëra-tjetrën. E njëjta gjë vlen edhe për erëzat dhe të gjitha ushqimet e tjera që ushqehemi. Pra, aty për aty, mund të duket e komplikuar nëse nuk i dini të gjitha vetitë e një individi produkt, kështu që ne rekomandojmë më poshtë disa kombinime për të filluar të konsumoni ushqim në sinergji.

Shafran i Indisë dhe farat e zeza: Ka disa studime që kanë provuar lidhjen midis shafranit të Indisë dhe farave të zeza. Sinergjia në këtë rast, jep përfitime në sistemin kardiovaskular dhe shëndetin metabolik. Komponenti kryesor I farave të zeza është thymequinone, ajo e shafranit të Indisë është kurkumina, sa këto dy përbërje kimike duket se shkëlqejnë kur kombinohen.

Çaj, xhenxhefil, piper i zi dhe borzilok: Sipas rregullave të sinergjisë, këto katër ushqime të kombinuara së bashku janë një bombë me antioksidantë: të dobishëm në luftimin e shumë sëmundjeve, nga kanceri te artriti, Parkinsoni, Alzheimeri, duke mbështetur sistemin kardiovaskular. Mënyra më e mirë për të konsumuar çaj, xhenxhefil dhe piper të zi borzilok: një infuzion i thjeshtë por efektiv.

Çaj jeshil, vaj fara rrushi, amla, shegë, kanellë dhe xhinko: Ideja prapa këtij kombinimi është se flavonoidet dhe fenolët që gjenden në vajin e farës së rrushit, në amla, shegë, kanellë dhe xhinko, e kombinuar me çaji jeshil rrit aktivitetin e tij antioksidant.

Infuzione me limon dhe fruta: Nëse jeni mësuar të vendosni limon në infuzionet tuaja me bazë frutash, dijeni që tashmë jeni duke operuar me sinergji. Antioksidantët që përmbajnë agrumet në të vërtetë bashkëpunojnë në mënyrë të përsosur me polifenolët në çaj frutash. Nga ëmbëlsimi me mjaltë, efekti është disi i frenuar, por asgjë për t'u shqetësuar, meqenëse mjalti është gjithashtu i pasur me veti të dobishme.

Kakao: Shpesh dëgjojmë se sa përfitime ka kakaoja, dhe është shumë e vërtetë. Por duhet të bëjmë edhe një pauzë një moment për të menduar se ndonjëherë natyra di më shumë se ne: konsumoni një ushqim të “nxjerrë” nga bima e saj si një produkt i vetëm në fakt mund të zvogëlojë përfitimet e saj. Sinergjia e krijuar në çokollata, në fakt, tejkalon shumë përfitimet e kakaos së konsumuar individualisht. Në çokollatë ka flavanole dhe ksantinë (të tilla si teobromina dhe kafeina), të cilat funksionojnë në sinergji. Prandaj, disa studime na tregojnë, çokollata është në gjendje të zhvillojë aftësinë e arterieve për t'u zgjeruar, për të mirën e sistemit tonë kardiovaskular.

Domatja dhe hudhra: Po, e keni kuptuar mirë: brusketa është e mirë për shëndetin tuaj. Domatja përmban shumë lëndë ushqyese të dobishme dhe lufton radikalet e lira: likopenin, betakarotenin, vitaminat C dhe E. Konsumimi i tij me hudhër dhe acidi rosmarinik (natyrisht i përfshirë në rozmarinë) efektet e frutave tërhiqen jashtëzakonisht prej tij përfitim, duke na treguar se sinergjia e ushqimeve është tashmë, shpesh, e pranishme në gatimin e përditshëm.

Çokollata, në fakt, tejkalon shumë përfitimet e kakaos së konsumuar individualisht. Në çokollatë ka flavanole dhe ksantinë (të tilla si teobromina dhe kafeina), të cilat funksionojnë në sinergji. Prandaj, disa studime na tregojnë, çokollata është në gjendje të zhvillojë aftësinë e arterieve për t'u zgjeruar, për të mirën e sistemit tonë kardiovaskular.

.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet