Stresi nga pandemia, tre këshilla për një ambjent pune

Kjo që po përjetojmë nuk është vetëm vala e dytë e pandemisë, por potencialisht një "pandemi e dytë". Lodhja, stresi i akumuluar, trauma e pa metabolizuar ende së bashku me pasigurinë ekonomike, trazirat shoqërore dhe politike kanë pasoja komplekse në shëndetin mendor të të gjithë neve.

Të flasësh për shëndetin mendor është e komplikuar. Në një farë mënyre, përdorimi i një shprehje angleze duket se na mbron nga pasojat e pakëndshme (ndonjëherë tmerruese) që përfshijnë të folurit për mendjen, psikologjinë dhe shqetësimet psikike. Paradoksi është që sa më pak që njerëzit flasin për të, aq më shumë rritet stigmatizmi, por nëse nuk e bëjmë tani, kur?

Nga sondazhet e kryera në Istituto Superiore di Sanità, duket se 85% e të anketuarve ose bashkëjetuesit e tyre nuk kishin, gjatë izolimit, simptoma të lidhura me infeksionet Sars-CoV-2, ndërsa një ndikim i dukshëm i pandemisë në gjendje shfaqet shëndeti mendor, në kushtet e stresit të perceptuar dhe pranisë së simptomave të ankthshme dhe depresive, me një ndikim pasues në mirëqenien e njerëzve, në aspektin fizik dhe psikologjik.

Tani, të thuash që mirëqenia e njerëzve ka një ndikim në produktivitetin dhe, në përgjithësi, në performancën e punës në çdo rol, profesion dhe sektor ekonomik, duket pothuajse një banalitet. Megjithatë, në këtë moment, megjithë provat e barabarta të shqetësimit mendor që po përjetojme Urdhri i Psikologëve duhet ti japë zë shëndetit psikologjik. Ne sigurisht që nuk do të jemi në gjendje të shpërndajmë paradigmat e vjetruara dhe paragjykimet kulturore në një kohë të shkurtër, megjithatë tani ekziston mundësia e zgjidhjes së problemit.

Elementet që favorizojnë mirëqenien tashmë dihen: motivimi, bashkëpunimi, përfshirja, qarkullimi i saktë i informacionit, fleksibiliteti dhe besimi. Me pak fjalë, një udhëheqje efektive. Menaxhimi i këtyre pararendësve, tani më shumë se kurrë, është çelësi për të eleminuar sëmundjen dhe shqetësimet psiko-emocionale me të cilat përballen njerëzit.

Menaxherët kanë një përgjegjësi ndaj punonjësve të tyre për të krijuar një mjedis të hapur, gjithëpërfshirës dhe të sigurt që i lejon ata të sjellin të gjithë veten e tyre ndërsa punojnë. Në artikullin e saj "Ne kemi nevojë të flasim më shumë për shëndetin mendor në punë", Morra Aarons-Mele ndan hulumtime që tregojnë se "ndjenja autentike dhe e pranuar në vendin e punës çon në performancë më të mirë. Përfshirje më të madhe, besim dhe besnikëri më të madhe dhe mirëqenie të përgjithshme.

Udhëheqësit në të gjitha nivelet duhet të vendosin shëndetin mendor "në tryezë" (ose më mirë në ekran, duke pasur parasysh kohën) për të folur në lidhje me të, për të ftuar të tjerët të flasin për këtë dhe për të punuar në mënyrë aktive për të zhvilluar burime dhe plane për njerëzit e tyre. Atëherë, si të filloni të flisni për një temë që mund ta bëjë edhe udhëheqësin më të guximshëm të shqetësohet për tejkalimin e kufijve?

Këshilla e parë është: të fillojmë. Është e zakonshme të pyesni një koleg për gjurin e tij pas një rënieje ose për dhimbjen e shpinës që nga puna në shtëpi. Pastaj mund të shkojmë pak më tej: “Dhimbja juaj e shpinës duket se po përmirësohet. Ky është një lajm i mirë. Kush e di se çfarë lehtësimi, do të ndiheni më paqësor, edhe nëse këto janë momente shumë stresuese për të gjithë ”. Kjo është një këshillë tipike "hapëse dere". Ne duhet të fillojmë me hapa të vegjël.

Ne reflektojmë në faktin se, edhe nëse marrëdhëniet me një bashkëpunëtor janë zakonisht më zyrtare dhe të kufizuara në atë që është rreptësisht e nevojshme (plotësisht e natyrshme në kohë të zakonshme), mund të jetë që ky qëndrim, në këtë moment, përcakton perceptimin e sigurisë së ulët, domethënë ndjesia e të qenit i paaftë për të folur për disa aspekte të jetës së tij, sepse ato konsiderohen bartëse të një stigme.

Këshilla e dytë është të mos përpiqesh të rregullosh njerëzit. Në fakt, kur ndiejmë se konsiderohemi të "thyer" (të prishur, të papërshtatshëm) sigurisht që largohemi më shumë sesa të kërkojmë ndihmë. Le të jemi një urë për burimet e njerëzve, jo vetë burimet ose zgjidhësit e problemeve të të tjerëve.

Këshilla e tretë është të dëgjosh, por me të vërtetë. Një tjetër banalitet? Jo. Tani që kemi shqetësimet tona, dëgjimi i të tjerëve është më i vështirë. Dhe për ta bërë atë mirë, duhet, para së gjithash, ta gjejmë veten duke dëgjuar kontejnerë që na lejojnë të përqendrohemi dhe të ndjehemi të sigurt nga ana tjetër. Vështirësia më e madhe në dëgjimin aktiv është të përqendrohemi te të tjerët, në përvojat e tyre, duke u siguruar që të ndajmë përvojat tona nga ato të të tjerëve. Le të dëgjojmë dhe mos u futemi në detajet që mund të na shkëpusin nga pamja e madhe e asaj që po ndodh me ekipin tonë, me bashkëpunëtorin tonë. Ne vërejmë ndryshimet në shprehjet e fytyrës, të cilat mund të na japin disa të dhëna se çfarë ndjen personi në të vërtetë, të cilat mund të jenë të ndryshme nga ato që thonë ata.

Inteligjence artificiale: Inteligjenca artificiale nuk është trillim shkencor, por tashmë është në jetën tonë. Nuk është vetëm një mjet për të analizuar të dhënat ose racionalizuar aktivitetet. Është gjithashtu një mjet themelor i mbështetjes.

Ne e pranojmë që kur fillojmë të mendojmë për veten, kemi ndaluar së dëgjuari. Gatishmëria jonë për të hapur një bisedë të sinqertë në lidhje me mirëqenien mendore me bashkëpunëtorët tanë, por edhe midis kolegëve, është saktësisht lloji i dhuratës që kaq shumë njerëz dëshirojnë tani dhe ndoshta nuk e presin.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet