Tonifikimi, humbja e peshës dhe argëtimi në ujë: këto janë përfitimet e Aquafitness

Një stërvitje që kombinon argëtimin dhe efektivitetin, ideal për ata që duan të tonifikojnë muskujt e tyre, por edhe për ata që duan të humbin peshë: këtu janë përfitimet e Aquafitness. Në vitet e fundit, shumë disiplina janë zhvilluar që e sjellin botën e palestrës "palestër" më afër botës ujore, kjo praktikë e re quhet Acquafitness dhe përfshin shumë lloje të trajnimit. Uji dhe gjendja fizike janë në fakt një kombinim fitues, veçoria e kryerjes së këtij lloji të aktivitetit në ujë është se, duke shfrytëzuar rezistencën e këtij elementi, është e mundur që ushtrimet aerobe të bëhen më efektive. Pra, le të zbulojmë të gjitha avantazhet, përfitimet dhe aktivitetet e Aquafitness.

Përparësitë dhe përfitimet: Një stërvitje që ndërthur argëtimin dhe efektivitetin, ideale për ata që duan të tonifikojnë muskujt e tyre por edhe për ata që duan të humbin peshë. Përparësitë e trajnimit në ujë janë të ndryshme dhe të gjitha lidhen me efektin e dobishëm të aktivitetit aerobik të kombinuar me veprimin gjallërues të ushtrimeve në pishinë. Palestra në pishinë, në fakt, ushtron një veprim më efektiv, pasi rezistenca natyrore e ofruar nga uji intensifikon angazhimin kardiovaskular, ndërsa minimizon rrezikun e traumës në nyje dhe tendina. Nëse praktikohen vazhdimisht, rezultatet janë konkrete: është një stërvitje e përsosur për ata që vuajnë nga ënjtje, këmbë të rënda ose synon të zbutë papërsosmëritë e celulitit.

Qëllimi i gjimnastikës së ujit është të bëjë aktivitete në siguri totale për nyjet, në mungesë të gravitetit. Për më tepër, midis përfitimeve të ndryshme ju kujtojmë se në këtë mënyrë është e mundur të ushtroni lëvizjen e përbashkët; rritja e rezistencës, forcës, koordinimit; ekziston një përfshirje e rëndësishme e ekuilibrit; ka një efekt relaksues dhe është një ilaç natyral për lodhjen dhe stresin.

Cilin aktivitet të praktikohet? Ekzistojnë lloje të ndryshme të aktiviteteve, secila e përshtatshme për çdo nevojë, shije dhe synim të caktuar, për të qenë në gjendje të argëtohen dhe praktikojnë Aquafitness. Midis këtyre ne kujtojmë:

Idrobike & band: një aktivitet që konsiston në pedalimin në ritmin e muzikës në një biçikletë të projektuar në mënyrë të përshtatshme për aktivitete në ujë.

Aqua Sëimfit: një aktivitet që ndërthur aftësinë e ujit dhe notin. Acqua Cardio Tone: një lloj trajnimi që përfshin një fazë të parë kushtuar aktivitetit aerobik dhe një fazë të dytë në të cilën puna do t'i kushtohet stimulimit të muskujve.

Rrjedhja e ujit: aktivitet me intensitet mesatar-të lartë në të cilin alternohen momentet e vrapimit përgjatë gjithë perimetrit të pishinës, duke përfituar nga rrymat kundër çdo ndryshimi të xhiros, me momente statike të punës muskulore me ose pa mjete.

Acqua Combact: stërvitje që përfshin lëvizje boksi dhe fitboksi, por të zhytur në pishinë, kundërshtari është uji. Uji goditi 20 '/ 10': aktiviteti në të cilin ushtrimet alternative në intensitetin maksimal për 20 sekonda, me 10 sekonda të rimëkëmbjes, për 6-8 seri.

Goditja e qarkut Aquagym: ideal për ata që duan të rrisin rrahjet e zemrës, secila seri duhet të kryhet me shpejtësi maksimale duke respektuar rikuperimet e ndryshme. Ideale për ata që duan të forcojnë barkun, krahët, këmbët dhe vithet, kërkohet përdorimi i mjeteve të ndryshme.

Acquapower: Një stërvitje që shfrytëzon fuqinë e ujit dhe ku përdoren pajisje të tilla si kyçet e këmbës, shtangat e dorës dhe ndihmat e tjera. Përfshin të gjithë muskujt dhe përmirëson funksionin e kardio-frymëmarrjes. Trajnimi në intervalin e ujit: aktiviteti në të cilin fazat aerobe me intensitet të lartë alternohen me fazat e dedikuara për kondicionimin e muskujve pa ndihmën e mjeteve.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet