Ushqimi më i mirë për mirëqenien e zorrëve kushton shumë pak

Kujdesi për shëndetin e zorrëve tona është thelbësor për mirëqenien e të gjithë organizmit. Ne mendojmë se shumica e mbrojtjes së sistemit imunitar, rreth 70% qëndrojnë në këtë organ. Dhe, nëse duam që ai të vazhdojë të mbetet i shëndetshëm, duhet të kujdesemi për të. Ushqimi më i mirë për mirëqenien e zorrëve kushton shumë pak dhe quhet: sallatë. Kjo është e drejtë, sepse, me ushqyesit e saj, por mbi të gjitha lehtësinë e tij, është një aleat i çmuar i zorrëve tona. Le të shohim pse së bashku me ekspertët tanë, së bashku me disa ushqime të tjera veçanërisht të përshtatshme.

Sallata është e dobishme për rregullsinë. Sidomos në dimër, të gjithë kemi tendencë që tani e hamë më pak, por në verë bollëk. Por, sallata duhet të shoqërojë dietën tonë gjatë gjithë vitit. Kjo sepse:

është pa yndyrë;

është e pasur me fibra;

ka shumë ujë;

është plot me vitamina të dobishme.

Ushqimi më i mirë për mirëqenien e zorrëve kushton shumë pak dhe gjithmonë mund ta gjejmë të freskët çdo ditë. Zorra përfiton kryesisht nga dy veprime të dobishme të sallatës: promovimi i peristaltikës së saj dhe sigurimi i dëbimit të rregullt të jashtëqitjes.

Si të lejoni që zorra të funksionojë më mirë. Ilaçi i dytë për një zorrë aktive dhe të shëndetshme është të pini shumë ujë. Ne e dimë se është thelbësore, pasi trupi ynë është i përbërë nga kjo çështje. Por, pse vepron si duhet në zorrë? Pse:

pastron;

hidraton;

promovon tranzitin korrekt të ushqimit.

Por, mbi të gjitha, nuk është mirë të thuhet, por thelbësore: i bën jashtëqitjet më të buta. E cila, përndryshe, shumë e fortë, do të çonte zorrën në vuajtje, duke krijuar gjithashtu probleme të bezdisshme të tilla si çarje dhe hemorroide. Pini shumë ujë për të pasur më të lehtë jashtëqitjen sidomos për konsumatorët e mëdhenj të makaronave, bukës dhe mishit.

Ushqime të tjera të dobishme

Pastaj ka një seri të tërë ushqimesh veçanërisht të dobishme dhe të shëndetshme për shëndetin e zorrëve tona:

kos natyral;

portokallet;

kivi;

kumbulla;

mollë;

qepë;

vaj ulliri ekstra i virgjer.

Nëse I konsumojmë çdo ditë, ose, në çdo rast shpesh, ato do të sigurojnë aktivitet të rregullt në zorrët tona, të cilat më pas do të ndikojnë në shëndetin e të gjithë trupit.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet