7 efektet e stresit në lëkurë dhe flokët. Si ti shmangim?

Stresi është një armik i heshtur që ka pasoja të forta në një numër aspektesh të jetës së përditshme: së pari dhe më kryesorja shëndetin e lëkurës dhe flokëve. Një periudhë e ngutshme është e mjaftueshme për të parë disa ndryshime graduale të tilla si flokë të brishtë dhe pajetë ose një pamje të shurdhër plot papërsosmëri. Një proverb i famshëm thotë "mens sana in corpore sano" dhe nuk është për t'u habitur që ekziston një korrelacion kaq i ngushtë midis dermës, stresit dhe flokëve. Para se të përdorni trajtimin dhe blerjen e produkteve të shtrenjta, do të ishte mirë të meditoni për arsyet që nxisin stres në mënyrë që të parandaloni përkeqësimin e trupit dhe mendjes. Sa i përket lëkurës dhe flokëve, pasojat janë të ndryshme dhe shumë të ndryshme nga njëra-tjetra, duke prekur si burrat ashtu edhe gratë, të të gjitha moshave, kështu që askush nuk përjashtohet. Në varësi të ashpërsisë së fenomenit, ekzistojnë metoda për mbulim.

1. Stresi I thinjave, më i zakonshëm sesa mendoni: Nëse keni flokë të thinjur ose vëreni rritje të shpejtë të tyre, kjo mund të jetë për shkak të një ngjarjeje të caktuar që ju ka stresuar posaçërisht. Ky fenomen është studiuar shkencërisht dhe shkaktohet nga prodhimi i kortizolit, hormonit të stresit. Është Nature Medicine që ka publikuar kërkime të rëndësishme për këtë temë, ekipi i Universitetit të Neë York zbuloi një migrim të tepruar të qelizave burimore nga gjëndra që rezulton në flokë të bardhë në personat e stresuar. Ky proces është i natyrshëm, por stresi mund ta shpejtojë atë dhe të bëjë që flokët të humbin melatoninën. Një besim i vjetër popullor tregoi për pamjen e thinjave pas një frike të madhe (ekziston edhe legjenda urbane për Marie Antoinette) dhe ky hulumtim shkencor duket se hedh bazat për një pamje më realiste të kuadros. Për të kundërshtuar dinamikën dhe për të mos vuajtur nga thinjat dhe stresi është e nevojshme të ulni sasinë e kortizolit që qarkullon. Si ta bëjmë këtë? Ju duhet t'i kushtoni vëmendje të veçantë ushqimit dhe të jeni të lumtur. Sekreti është pra të përballeni me jetën me një mendje tjetër dhe të kërkoni një rrugëdalje në mënyrë që papritmas të çliroheni nga stresi dhe të mos e grumbulloni atë në një mënyrë të rrezikshme. Sa i përket dietës: këshillohet që të zvogëlohen në mënyrë drastike sheqernat dhe niseshtja, si dhe të futet vitamina D dhe B12. Padyshim që nuk do të jetë e mundur të rikthehet gjendja origjinale e flokëve tuaj pasi stresi në flokë ka filluar tashmë procesin e tij, por ju do të jeni në gjendje të përmirësoni situatën dhe të mos rrisni numrin e tyre.

2. Dermatiti nga stresi, kur lëkura fillon të digjet: Dermatiti është një gjendje e lëkurës që diagnostikohet shumë vështirë për shkak të simptomave të saj. Skuqja, kruajtja, djegia janë simptoma aq të përgjithshme saqë mund të tregojnë ndonjë gjë, prandaj është e nevojshme një diagnozë diferenciale për ta gjetur atë. Duke proceduar përjashtimin e patologjive primare, kjo mund të çojë në dermatit të stresit, një gjendje në të cilën lëkura është aq e stresuar sa që shkakton një inflamacion të bezdisshëm. Padyshim që shkaqet janë somatike dhe ndikojnë, në shumicën e rasteve, fytyra, gjymtyrët, krahët, qafa dhe skalpi. Pamja e jashtme është e ngjashme me urtikarinë por është e rëndësishme të mos ngatërrohet me këtë të fundit kështu që do të duhet t’i nënshtroheni një ekzaminimi dermatologjik në mënyrë që të përjashtoni praninë e dermatitit të kontaktit, kërpudhave, etj. Djegia e lëkurës nga stresi ndodh së bashku me periudha të caktuara, duke tentuar të zhduken dhe të përsëriten pa ndonjë arsye të dukshme. Nuk ka shërim të saktë pasi kremrat dhe ilaçet kanë një efekt të butë, veçanërisht kur stresi vazhdon. Një zgjidhje e mundshme është të mësoni të meditoni në mënyrë që të kanalizoni presionin dhe energjitë negative jashtë. Ushqyerja është gjithashtu e rëndësishme: ne duhet të zvogëlojmë marrjen e substancave emocionuese të tilla si kafe dhe çokollatë dhe të rrisim substanca kundër stresit si kalium, hekur dhe magnez. Përdorimi i suplementeve mund të jetë gjithashtu një ide e mirë, veçanërisht nëse nuk jeni në gjendje të hani ushqime të caktuara. Do të jetë e mjaftueshme për të ndjekur një trajtim afatgjatë (me qëndrueshmëri) për ta bërë lëkurën e bezdisshme që digjet nga stresi të zhduket.

3. Aknet e stresit, si ndalen? Përveç ndjeshmërisë së lëkurës nga stresi, ekziston një gjendje shumë e zakonshme midis burrave dhe grave: aknet. Nëse jeni në një periudhë adoleshente, mund të jeni të sigurt sepse është një fazë fiziologjike që do të zgjidhet vetë me kalimin e kohës, por çfarë të thuash nëse je një person i pjekur dhe i rritur? A e konfirmoni shfaqjen e puçrrave në periudha stresuese? Nëse përgjigjja është pozitive, atëherë mos u shqetësoni sepse trupi juaj po i përgjigjet vetëm një kontributi nga jashtë. Nën stres, trupi prodhon hormone inflamatore dhe citokina që mund të përkeqësojnë aknet ose të ndryshojnë sjelljen e gjëndrave dhjamore. Jo vetëm kaq, disa studime nga Fakulteti i Mjekësisë i Universitetit Stanford kanë treguar se stresi mund të vonojë shërimin e plagëve me rreth 40% kështu që pamja që rezulton është vërtet e bezdisshme për një person që do të dëshironte një fytyrë të pastër dhe të ndritshme. Në këtë rast, do të jetë e nevojshme të pastroni lëkurën mirë në mënyrë që të shmangni përhapjen e baktereve, të pini shumë ujë dhe të hani perime, fruta të freskëta dhe arra (ushqime që ndihmojnë në luftimin e stresit). Të luash sport është gjithashtu e shkëlqyeshme për stimulimin e çlirimit të hormoneve të mira të humorit dhe për t'ju ndihmuar të relaksoheni.

4. Rënia e flokëve për shkak të stresit? Nëse keni një fotografi të disa viteve më parë në krah, do të vëreni një ndryshim në flokët tuaj, më pak të fuqishëm dhe të trashë se në të kaluarën. Ky fenomen është fiziologjik dhe natyral por ekzistenca e një lidhjeje midis stresit dhe rënies së flokëve është e pamohueshme. Termi i saktë është alopecia e stresit e cila tregon hollimin klasik të lokalizuar që ndodh shpesh tek burrat, por gjithashtu mund të prekë gratë. Të gjithë humbin rreth 200 qime në ditë por shpejt zëvendësohen falë ciklit të trikotomisë. Nga ana tjetër, kur bëhet fjalë për alopecinë, ka një dobësim gradual dhe një rënie përfundimtare, me zona të pazbuluara të qafës. Shkaqet mund të jenë gjenetikë, por stresi është një faktor rreziku nxitës pasi ndryshon ciklin jetësor të flokëve dhe i bën ato të brishtë. Mënyra e vetme për të nxitur një kundërënie në procesin delikat midis stresit dhe rënies së flokëve është të forconi flokët duke ngrënë ushqim të shëndetshëm 5 herë në ditë, duke shmangur sheqernat dhe substancat emocionuese, e të flini për të paktën 8 orë. Në disa raste mund të jetë e nevojshme të vlerësohen suplementet e duhura për humbjen e flokëve në stres, në mënyrë që të plotësoni boshllëqet dhe të kundërveproni deficitet ushqyese.

5. Si Stresi shkakton një lëkurë në gjendje të keqe? Lëkura është organi më i madh në trup dhe është i pari që vuan nga stresi, nuk është për t'u habitur që një person i lumtur ka një fytyrë të ndritshme ndërsa një person i stresuar ka tendencë të ketë një pamje të bardhë dhe një fytyrë plot me papastërti. Rritja e kortizolit ndryshon një sërë mekanizmash delikatë fiziologjikë duke përfshirë shfaqjen e njollave në lëkurë. Mund të ketë ndjesi shpimi gjilpërash klasike të lëkurës nga stresi ose zona me ngjyra të ndryshme. Një fytyrë e hiperpigmentuar është një fytyrë që vuan nga ekspozimi në diell dhe tenton të kruhet, pa marrë parasysh ndikimin e fortë psikologjik që ka. Përballur me këtë dobësim të vazhdueshëm, lëkura lehtë mund të shkaktojë infeksione, me një përkeqësim të shpejtë të gjendjes. Është thelbësore: integroni vitaminën C dhe ushqimet antioksiduese sepse ato veprojnë si çimento për indet, miratojnë një dietë të ekuilibruar dhe pastrojnë lëkurën çdo ditë me pastrues specifik.

6. Flokë të dobësuar të stresuar: Ju keni lexuar tashmë për ndikimin midis stresit dhe thinjave, por çfarë lidhje me cilësinë e tyre në përgjithësi? Flokët e stresuar janë flokët e zbrazur dhe të holluar, me një pamje dukshëm të ndryshme nga pamja e tyre origjinale. Kjo është për shkak të mungesës së kutikulës, shtresës së jashtme mbrojtëse, mungesa e së cilës tepër i ekspozon flokët në rrezik dëmtimi. Shkaqet mund të jenë patologjitë hormonale dhe një dietë e pasaktë, por është stresi i flokëve që ka epërsinë më të madhe. Fenomeni fillon me prodhimin e adrenalinës dhe noradrenalinës, që të dyja ndikojnë negativisht në metabolizmin e gjëndrës dhe nxisin një seri ndryshimesh. Për të rivendosur normalitetin, ju duhet që flokët tuaj t'i mbroni nga stresi termik (kështu që nuk ka ndreqës dhe tharëse flokësh agresive), të hani shumë proteina dhe të përdorni produkte specifike të flokëve. Në përgjithësi, vlejnë të gjitha këshillat e tjera për stresin dhe rënien e flokëve.

7. Lëkura dhe flokët e stresuar: si të njohim gjendje të ndryshme dhe t'i korrigjojmë ato? Një person i stresuar është në një gjendje të tensionit psikofizik, kështu që këshilla themelore është të devijoni stresin në një mënyrë apo në një tjetër.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet