Forest Bathing, terapia anti-stres në të gjithë natyrën

Përfitoni nga pyjet për të jetuar më mirë

Të kalosh sa më shumë kohë të jetë e mundur në ajër të hapur, në mes të natyrës, sjell përfitime të jashtëzakonshme shëndetësore. Është një argëtim që relakson nervat, nxit oksigjenimin e indeve dhe prodhimin e vitaminës D.

Japonezët e dinë mirë këtë. Në fillim të viteve tetëdhjetë të shekullit XX, ata krijuan një term të saktë për të treguar faktin e përfitimit nga atmosfera e pyllit.

Forest Bathing, kundër konsumimit të jetës moderne: Fjalë për fjalë, shinrin-yoku do të thotë një banjë në pyll dhe tregon një përvojë gjithëpërfshirëse në mjedise natyrore në të cilat ka një përqendrim të madh të pemëve, të tilla si pyje dhe parqe. Shinrin-yoku u konceptua si pjesë e një programi kombëtar shëndetësor në gjendje të kombinonte trajtimin e stresit dhe ankthit me ruajtjen e pyjeve. Por studimet shkencore që konfirmojnë vlefshmërinë e tij janë mjaft të reja. Folësit anglisht përkthejnë shinrin-yoku në larjen e pyjeve dhe pikërisht me këtë emër kjo formë e terapisë pa ilaçe po përhapet me sukses në Itali, përfshirë programet e Terapisë Pyjore.

Çfarë është Forest Bathing? Forest Bathing bazohet në përvojat dhe aktivitetet e përhapura gjerësisht në natyrë.

Duke folur gjerësisht, ai konsiston në ecjen nëpër pyje, me një ritëm të moderuar, në heshtje dhe frymëmarrje të thellë.

Bimët e shëndetshme, të rritura në mjedise mjaft të pastra, lëshojnë sasi të mira fitoncidesh, biomolekulash të emetuara nga druri i pemëve. Esencat natyrore të përhapura në një pyll të pandotur kanë efekte relaksuese dhe gjallëruese që ndryshojnë sipas bimëve të pranishme.

Ushtrime të ndërgjegjësimit, edhe në mes të natyrës: Pra, cili është ndryshimi midis një shëtitje normale në fshat dhe një përvoje të Forest Bathing? E gjitha bazohet në vetëdijen, të cilën anglishtfolësit e quajnë Mindfulness. Praktika e të Ushqyerit me Mendje, për shembull, sugjeron të hahet pa nxitim dhe me qetësi, për të shndërruar vaktet në një moment për tu shijuar, në të gjitha kuptimet, dhe për tu kujtuar këndshëm me kalimin e kohës. Në mënyrë të ngjashme, Forest Bathing ju fton të jetoni përvoja në natyrë, në mes të gjelbërimit, si një aktivitet për t'u shijuar me vetëdije dhe nga i cili rrjedhin përfitime fizike dhe psikologjike.

Përfitimet kryesore të Forest Bathing: Ndër përfitimet kryesore që rrjedhin nga seancat e Forest Bathing, ka përmirësimin e mbrojtjes imune të trupit, një ulje korrekte të presionit të gjakut dhe rrahjeve të zemrës dhe përqendrime më të ulëta të kortizolit në gjak. Përveç kësaj, zhytja në gjelbërim fton qetësinë dhe reflektimin, rikthen shpirtin dhe largon stresin.

Bimët janë një qetësues natyral i stresit: Forest Bathing mund të integrohet me silvoterapi, ose Përqafim pemësh, që është shprehi e përqafimit të pemëve për të nxjerrë përfitime psikofizike nga afërsia fizike dhe kontakti me pemët e larta. Dhënia e vetes disa minuta heshtje pranë një peme me lëvore aromatike dhe gjethe është një anti-stres pa asnjë kosto. Kujdesi për një kopsht shtëpiak ose kopshtari ndihmon gjithashtu për të rritur përfitimet e terapive të tilla si Larja e Pyjeve. Ndjekja e një hobi si kujdesi për bimët relakson nervat dhe ndihmon në përmirësimin e cilësisë së aktiviteteve të përditshme dhe performancës në punë.

Cila është koha më e mirë për të bërë larjen e pyjeve? Ju mund të praktikoni Larjen e Pyjeve në çdo kohë të vitit, sipas nevojave tuaja, me ose pa udhëzues të specializuar. Sidoqoftë, dijeni se është në verë që pemët, në zhvillim të plotë, lëshojnë sasitë më të mëdha të esencave. Karakteristikat natyrore të pemëve me gjethe të gjera (ahu, thupra) dhe halorët (pisha, bredha) që lëshohen në stinën e verës kanë efekte të shkëlqyera qetësuese dhe balsamike, veçanërisht në sistemin e frymëmarrjes. Për më tepër, zhytja në një mënyrë aktive dhe të vetëdijshme në një mjedis natyror të shëndetshëm dhe të harlisur rrit ndjenjën e habisë, çudisë dhe ndjeshmërisë ndaj bukurisë.

Ku bëhet Forest Bathing? Rajoni ku ju shkoni ... Në teori, ju mund të bëni Forest Bathing ku të doni. E vetmja gjë që ju nevojitet është një hapësirë e këndshme e gjelbër. Pak a shumë, në çdo rajon ka grupe të organizuara të larjes së pyjeve që zhvillojnë shtigje dhe përvoja ad hoc, të integruara gjithashtu me aktivitete të tjera fizike, të tilla si trekking, për të përfituar sa më shumë nga përfitimet e terapisë.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet