Këtu është dieta anti-inflamatore, një stil ushqimi për të parandaluar patologjitë e epokës moderne

Një dietë 'parandaluese' për të gjitha kushtet patologjike që rezultojnë nga mirëqenia, të tilla si diabeti, mbipesha, patologjitë kardiovaskulare, por edhe kanceri: për këtë arsye ne duhet më shumë sesa një dietë anti-inflamatore flasim për stilin e jetës anti-inflamator. Vetë Covid-19 ka një proces inflamator në bazën e tij. Një proces që mund të bllokohet përmes një diete që është një stil i vazhdueshëm i ngrënies, jo një regjim që ndiqet për një kohë të shkurtër dhe pastaj hiqni dorë.

Cilat janë bazat e një diete anti-inflamatore, ose më saktë, të një diete anti-inflamatore? Në bazë ka ato ushqime që kundërshtojnë proceset inflamatore të shkaktuara nga çekuilibër midis citokinave pro-inflamatore dhe citokinave anti-inflamatore. Gjetja e ekuilibrit po shuan inflamacionin në nivelin qelizor.

Cilat janë simptomat e një gjendje inflamatore? Në realitet ka gjendje inflamatore të heshtura, asimptomatike. Por nëse vuajmë nga kapsllëku ose gastriti, për shembull, ose kemi vështirësi në tretje ose gjumë, mund të kemi një proces inflamator, i cili gjithashtu mund të bëhet kronik. Prandaj është mirë ta ndaloni para se të bëhet kronike, duke dëgjuar këto sinjale paralajmëruese, duke ndihmuar organizmin me ushqim.

Ka shumë ushqime që kanë veti anti-inflamatore. Xhenxhefili, në kohët e fundit. Por perimet në përgjithësi janë gjithashtu të pasura me polifenole dhe karotenoide, substanca anti-inflamatore. Pastaj është vitamina E, vitamina C dhe pjesërisht vitamina D që kanë një veprim anti-inflamator. Frutat e stinës, të tilla si kivi dhe shega, janë të pasura me vitaminë C dhe të dobishme në këtë kuptim. Dhe pastaj farat e vajit dhe frutat e thata janë një koncentrat i vërtetë i substancave të dobishme: ato përmbajnë omega 3 dhe vitamina E.

Sigurisht, pijet alkoolike dhe me sheqer duhet të shmangen. Në vend të kësaj, ato duhet të pakësohen në përdorim, por jo të eliminohen, suxhuk, djathëra, mish të kuq, të gjitha produktet e paketuara ose veçanërisht të hollësishme. Ata që merren me sport kanë një nivel pak më të lartë të inflamacionit për shkak të stresit oksidativ të prodhuar nga sporti, i cili prodhon më shumë citokina inflamatore. Vitamina C është thelbësore për saktësisht bllokojnë inflamacionin në nivelin qelizor. Por në përgjithësi sportistët duhet të ndjekin një dietë të tillë e cila është veçanërisht e pasur me antioksidantë.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet