Si të ndihmosh një person në ankth: këshilla

Kur një person ka një sulm ankthi, është e rëndësishme të dini se si të ofroni mbështetje për të qetësuar simptomat. Njerëzit ankthiozë përjetojnë shqetësime në një intensitet të tillë që të shkaktojnë simptoma të ndryshme nga niveli emocional dhe i sjelljes. Si mund ta ndihmojmë një person në ankth? Individi mund të përjetojë gulçim, rrahje të shpejta të zemrës, dhimbje gjoksi, të qarë të pakontrolluar, dridhje, tension të muskujve, frika nga vdekja, për të përmendur disa simptoma. Kjo stuhi ndjesish mund të krijojë konfuzion nëse simptomat e ankthit nuk janë të njohura mirë. Instituti Kombëtar i Shëndetit Mendor në Shtetet e Bashkuara pohojnë se ankthi zhvillohet ngadalë dhe mund të paraqitet që në adoleshencë ose në fillim të moshës madhore.

Personi i shqetësuar ndihet nervoz edhe kur përballet me situata të përditshme, të tilla si punën, financat, shëndetin dhe mund të shtyjnë përmbushjen e përgjegjësive të tyre. Kush njeh veten ose një të dashur në këtë përshkrim e di se sa e vështirë mund të jetëadresoni këtë gjendje. Kjo është arsyeja pse më poshtë ne ndajmë disa këshilla që mund të jenë të dobishme për të ndihmuar një person në anksth.

Çfarë ndjen individi që vuan nga ankthi? Për të ndihmuar një person të ankthioz, së pari mund të provojmë të zbulojmë se çfarë po ndjen. Disa simptoma të ankthit mund të jenë:

Preokupimi i tepërt për aktivitetet e përditshme.

Vështirësia për të kontrolluar nervozizmin dhe shqetësimet.

Vështirësi për t’u relaksuar.

Problemet me përqendrimin.

Tendenca për tu befasuar lehtë.

Vështirësi për të fjetur.

Ndjenja e shpeshtë e lodhjes.

Dhimbje të muskujve ose dhimbje stomaku.

Dhimbje koke.

Humbje vëmendje pashpjegueshme.

Djersitje.

Vështirësi në gëlltitje.

Marramendje ose ndjenjë e mungesës së ajrit, ndër të tjera.

Simptomat e ankthit mund të rrezikojnë cilësinë e jetës, duke penguar zhvillimin normal të aktiviteteve të përditshme. Për këtë arsye, në disa raste, profesionistët sugjerojnë trajtim farmakologjike. Keni : Dhimbje fizike dhe ankth: Cila marrëdhënie? Si të ndihmojmë një person ankthioz. Familja dhe miqtë e atyre me ankth shpesh nuk dinë si ta trajtojnë situatën dhe mund të ndihen të hutuar.

Është më mirë të dini se si të veproni në këto raste për të shmangur disa qëndrime që mund të intensifikojnë shqetësimin. Çfarë mund të bëjmë?

1. Gjëja e parë që duhet bërë për të ndihmuar një person i shqetësuar: informohuni që situata të marrë kuptim, duhet të dini më mire ankth. Burimi më i mirë është, para së gjithash, personi që vuan prej tij. Së dyti, ata munden konsultohuni me tekste mjekësore informuese për publikun e gjerë.

2. Bëhuni të ndjeshëm.

Mundohuni të kuptoni personin që vuan duke u përpjekur ta vendosni veten në vendin e tij duke përdorur ndjeshmëri midis anëtarëve të familjes.

3. Dëgjo.

Ndonjëherë personi në ankth ka nevojë të dëgjohet. Kjo mund t'ju japë lehtësim të përkohshëm. Gjithashtu, tregimi i disponueshmërisë tuaj e ndihmon atë të rifitojë qetësinë.

4. Shmang minimizimin e problemit.

Komentet negative ose gjykimet morale duhet të shmangen. Është e rëndësishme të mos nënvlerësoni ose banalizoni vuajtjet e të tjerëve.

5. Shmangni fajin.

Kjo vetëm mund të rrisë ankthin e personit që vuan nga ankthi. Është e mundur që personi I në ankth, për shkak të simptomave, ai nuk është në gjendje të kontrollojë situatën, megjithatë ai thjesht dëshiron të rifitojë qetësinë e tij.

6. Shmangni shqetësimin e tepërt.

Të acarohesh mund të shqetësojë më tej personin në ankth, duke ekzagjeruar ashpërsinë esituatës. Prandaj është më mirë ta shmangni atë. Rehati midis partnerëve për të ndihmuar një person në ankth. Shfaqja e tepërt e shqetësimit për situatën mund të përkeqësojë simptomat tek personinë ankth. Qëndro i qetë për të ndihmuar.

7. Ndihma për të bërë një analizë objektive.

Një analizë objektive e ngjarjeve do të jetë e dobishme për të ndihmuar personin e shqetësuar të trajtojë situatën. Ndihmoni personin e shqetësuar të shikojë përtej momentit të tanishëm. Lëreni personin që vuan nga ankthi të kujtojë se nëse ata kanë zgjidhur probleme që në kohë të tjera u dukeshin e vështirë, edhe tani ai mund të gjejë zgjidhjet që i duhen.

8. Ndihmoni personin në ankth të shikojë përtej momentit të tanishëm.

Lëreni personin që vuan nga ankthi të kujtojë se nëse ata kanë zgjidhur probleme që në kohë të tjera u dukej e vështirë edhe tani ai mund të gjejë zgjidhjet që i duhen.

9.Këshilla të tjera për të ndihmuar një person ankthioz.

Udhëzimet e mëposhtme mund të jenë gjithashtu të dobishme në trajtimin e ankthit: Përkrahja: Personi duhet të përballet me frikën e tij në mënyrë progresive dhe të festojë progresin e tij. Shmangni mbrojtjen e tepërt: është e zakonshme, sepse dëshironi të mbroni të dashurin tuaj, por nuk rekomandohet sepse mund të ndihmojë në zgjatjen e problemit me kalimin e kohës.

Shmangni thëniet e personit që të qetësohet - një sjellje e tillë vetëm mund të rrisë tensionin dhe nervozizëm, duke e bërë personin të ndihet më i mbingarkuar ose më i mbytur. Lini hapësirë: Do i bëni të ditur personit ankthioz se jeni aty për të ofruar mbështetje, por jo për të tërhequr vëmendjen e të tjerëve nëse, për shembull, simptomat rriten gjatë rrugës. Një qëndrim i tillë mund të të bëjë më nervoz.

Një grua me episode ankthi.

Kur një person është i mbingarkuar nga një sulm ankthi, është e rëndësishme t'i jepni hapësirë për t'u qetësuar. Ofroni stimuj të tjerë: lëreni të përqendrohet, për shembull, në frymëmarrjen e atyre që e rrethojnë në një përpjekje për ta imituar atë.

Ushtrime të frymëmarrjes: ato mund të jenë të dobishme për qetësimin e simptomave të hiperventilimit. Flisni me qetësi: Dëgjimi i një zëri të qetë, por të vendosur mund të ulë nivelet e aktivizimit. Kujtojini personit që gjithçka do të kalojë: që gradualisht simptomat do të zhduken, pavarësisht nga intensiteti që perceptohet në atë moment.

Konsultohuni me një psikolog ose psikiatër. Përveç këtyre këshillave, nëse doni të ndihmoni një person ankthioz, mund të rekomandoni një vizitë me një profesionist për terapi efektive për trajtimin e ankthit. Mindfulness, për shembull, ju ndihmon të fitoni më shumë kontroll mbi veten në situatat që ato krijojnë ankth. Në çdo rast, një specialist është figura më e përshtatshme për ta trajtuar këtë në mënyrën më të mire këtë problem

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet