Trajnimi i meditimit zvogëlon stresin afatgjatë, e tregojnë analizat e flokëve

Trajnimi i meditimit redukton stresin afatgjatë; Kjo është ajo që shkencëtarët në Gjermani kanë zbuluar duke analizuar flokët.

Sasia e kortisol në flokë siguron informacion se sa shumë e rëndon një person nga stresi i vazhdueshëm. Efektet e mëparshme pozitive të trajnimit në Institutin Max Planck për Shkencat Kognitive dhe të Trurit të Njeriut (MPI CBS) ishin treguar në situata akute stresuese ose në ditë individuale, ose ishin bazuar në vetë-raportet e pjesëmarrësve në studim. Kështu, studimi i tanishëm jep dëshminë e parë objektive se stërvitja mendore pakëson shenjat fizike të periudhave të gjata të stresit.

Sipas një studimi, 23 për qind e njerëzve në Gjermani shpesh vuajnë nga stresi. Kjo gjendje jo vetëm që e tensionon mirëqenien e të prekurve, por lidhet edhe me një sërë sëmundjesh fiziologjike, përfshirë diabetin, sëmundjet kardiovaskulare dhe çrregullimet psikologjike, si depresioni, një nga shkaqet kryesore në botë të barrës së sëmundjeve. Prandaj, metoda të efektshme po kërkohen për të zvogëluar stresin e përditshëm në afat të gjatë.

Një mundësi premtuese është stërvitja e mendjemprehtësisë, në të cilën pjesëmarrësit stërvitin aftësitë e tyre njohëse dhe shoqërore, duke përfshirë vëmendjen, mirënjohjen dhe dhembshurinë, nëpërmjet meditimit të ndryshëm dhe ushtrimeve të sjelljes. Studime të ndryshme kanë treguar tashmë se edhe njerëzit e shëndetshëm ndjehen më pak të stresuar pas një programi tipik trajinimi tetë-javor. Deri tani, megjithatë, ka qenë e paqartë se sa shumë stërvitja në fakt kontribuon në pakësimin e barrës së vazhdueshme të stresit të përditshëm.

Problemi me shumë studime të mëparshme mbi stresin kronik është se pjesëmarrësve në studim u kërkohej zakonisht të vetëvlerësonin nivelin e stresit pas stërvitjes. Megjithatë, ky vetë-raportim me anë të pyetësorit mund t'i kishte shtrembëruar efektet dhe t'i bënte rezultatet të dukeshin më pozitive se ç'ishin në të vërtetë.

Arsyeja e një gjykimi të tillë: pjesëmarrësit e dinin se po stërvitnin mendjen e tyre dhe zvogëlimi i nivelit të stresit ishte një efekt i dëshiruar i kësaj stërvitjeje. Kjo vetëdije vetëm ka një ndikim në informacionin e mëvonshëm. Lara Puhlman, studente e doktoraturës në MPI CBS dhe autore e parë e studimit, shpjegon: «Nëse të pyesin nëse je e stresuar pas një sesioni trainimi që shpallet si pakësuese e stresit, edhe trajtimi i kësaj pyetjeje mund t'i shtrembërojë pohimet.»

Faktorë të tillë si dëshirueshmëria sociale dhe efektet placebo luajtën një rol këtu. Ndryshe nga studimet farmakologjike, për shembull, në të cilat pjesëmarrësit e studimit nuk e dinë nëse në të vërtetë nëse kanë marrë substancën aktive apo jo, të ashtuquajturat studime të verbuara nuk janë të mundura në trajnimin mendor. "Pjesëmarrësit e dinë se po e marrin 'ilaçin'", thotë Puhlman.

Përgjigja në flokë: Përqendrimi i kortisol në flokë konsiderohet një masë e përshtatshme e ekspozimit ndaj stresit të zgjatur. Kortisol është një hormon që çlirohet kur hasim një sfidë dërrmuese, për shembull. Në këtë situatë të veçantë, ndihmon që trupi ynë të jetë vigjilent dhe të mobilizojë energji për të kapërcyer sfidën.

Sa më gjatë të zgjatë stresi, aq më gjatë një përqendrim më i madh i kortisolëve qarkullon rreth trupit tonë dhe aq më shumë grumbullohet në flokët tanë. Flokët rriten mesatarisht një centimetër në muaj. Për të matur nivelin e stresit të pjesëmarrësve në studim gjatë trajnimit 9-mujor, studiuesit, në bashkëpunim me grupin e punës së Clemens Kirschbaum në Universitetin e Dresdenit, analizuan sasinë e kortisol çdo tre muaj në tre centimetrat e parë të flokëve, duke filluar nga skalpi.

Vetë stërvitja mendore u zhvillua si pjesë e një studimi longitudinal në shkallë të gjerë mbi efektet e trajnimit mendor. Ky program 9-mujor i trajnimit mendor përbëhej nga tre seanca 3 mujore, secila e projektuar për të trajnuar një fushë specifike aftësish duke përdorur ushtrime mendore perëndimore dhe të Lindjes së Largët.

Fokusi ishte ose në faktorët e vëmendjes dhe mendjemprehtësisë, në aftësitë sociale të tilla si dhembshuria dhe mirënjohja, ose në të ashtuquajturat aftësi socio-njohëse, në veçanti aftësia për të marrë perspektivë në mendimet e veta dhe të të tjerëve. Tre grupe me rreth 80 pjesëmarrës secili përfunduan modulet e trainimit në rend të ndryshëm. Trajnimi zgjati deri në nëntë muaj, 30 minuta në ditë, gjashtë ditë në javë, dhe letra korresponduese u botua në Mjekësinë Psikosomatike.

Më pak stres, më pak kortisol: Dhe kjo tregoi vërtet se pas gjashtë muajsh stërvitjeje, sasia e kortisolëve në flokët e subjektit kishte rënë ndjeshëm, mesatarisht me 25 për qind. Në tre muajt e parë, në fillim u panë efekte të lehta, të cilat u rritën gjatë tre muajve të ardhshëm. Në të tretën e fundit, përqendrimi mbeti në një nivel të ulët. Prandaj, studiuesit mendojnë se vetëm stërvitja mjaft e gjatë çon në pasojat e dëshiruara që të pakësojnë stresin. Efekti nuk dukej se varej nga përmbajtja e stërvitjes. Prandaj, është e mundur që disa nga metodat mendore të studiuara të kenë efekt të ngjashëm në përmirësimin e mënyrës se si njerëzit përballojnë stresin e përditshëm kronik.

Në një studim të mëparshëm nga projekti ReSource me të njëjtin mostër, kërkuesit kishin hetuar efektet e trajnimit në trajtimin e situatave akute stresuese. Në këtë studim, pjesëmarrësit u vendosën në një intervistë pune stresuese dhe iu desh të zgjidhnin problemet e vështira të matematikës nën vëzhgim. Rezultatet treguan se njerëzit që kishin kaluar një trajnim socio-kognitiv ose socio-diktues lëshuan deri në 51 për qind më pak kortisol nën stres sesa ata që nuk ishin trajnuar. Në këtë rast, ata nuk e matnin sasinë e kortisol në flokët e subjektit, por në vend të kësaj, zmadhimet akute të kortisol-ëve në pështymën e tyre.

Në përgjithësi, studiuesit arrijnë në përfundimin se stërvitja mund të përmirësojë trajtimin e situatave shoqërore akute veçanërisht stresuese, si edhe stresin kronik të përditshëm. Veronika Engert, kreu i grupit kërkimor "Stresi shoqëror dhe shëndeti familjar" në MPI CBS, thotë: "Mendojmë se aspekte të ndryshme të stërvitjes janë veçanërisht të dobishme për këto forma të ndryshme stresi."

Puhlmani shpjegon: "Ka shumë sëmundje në mbarë botën, përfshirë depresionin, që lidhen drejtpërdrejt ose tërthorazi me stresin afatgjatë. Ne duhet të punojmë në kundërvepimin e efekteve të stresit kronik në një mënyrë parandaluese. Studimi ynë përdor matje fiziologjike për të provuar se ndërhyrjet e stërvitjes me bazë meditimin mund të lehtësojnë nivelin e përgjithshëm të stresit edhe te individët e shëndetshëm."

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet