Trendet e bukurisë për vitin 2021

Bota e bukurisë është transformuar gjithashtu me urgjencën shëndetësore dhe ndryshimin pasues radikal në zakonet e blerjes, për t'iu përgjigjur nevojave të reja të klientëve dhe kanaleve të reja të shitjeve, para së gjithash tregtia elektronike, e cila në gjysmën e parë të vitit 2020, në sektorin e kozmetikës , regjistroi një rritje prej 38.8%, me një vlerë të shitjeve që arriti në 670 milion euro.

Këto të dhëna shoqërohen nga ato të kutive të abonimit (subscription box), një treg që vetëm në SHBA është rritur me më shumë se 100% në vit në pesë vjet, duke shkuar nga 57 milion dollarë të regjistruar në 2011 në 2.6 miliardë në 2016 midis abonimeve më të njohura shfaqen pikërisht atyre kushtuar kujdesit personal (bukuria, veshja dhe ushqimi) që përfaqësojnë 55% të abonimeve totale. Trendi konfirmohet gjithashtu nga Abiby, udhëheqësi italian në sektorin e beauty box së abonimit në vitin 2020 ajo regjistroi një rritje në vëllimet e shitjeve prej 170% në krahasim me 2019 dhe këtë vit ajo nisi shërbimin e saj edhe në Spanjë, me një normë rritje që u dyfishua. që në Itali u lansua në treg.

Në vitin 2020 sektori i bukurisë dhe kujdesit të lëkurës duhej të rishikonte veten dhe t'i përgjigjej shpejt nevojave të reja dhe kërkesave të një tregu gjithnjë e më të lidhur dhe të vëmendshëm, shpjegojnë Mario Parteli dhe Luca Della Croce, themeluesit. Ky normalitet i ri do të konsolidohet në 2021 dhe do të çojë jo vetëm në lindjen e tendencave dhe zakoneve të reja, por edhe drejt një blerjeje më të vetëdijshme dhe më të synuar, ku do të mbizotërojë cilësia dhe uniciteti i individit, lehtësuar nga dixhitalja dhe pafundësia e mundësitë e saj. Përshtatja, pra, por edhe një vëmendje më e madhe për produktet pa maskë, bukurinë e pastër dhe tendencat që përqendrohen në minimalizëm. Këtu janë trendet e bukurisë për vitin 2021.

Më pak është më shumë dhe clean beauty: Në vitin 2020, midis izolimeve dhe maskave, konsumatorët kanë ndryshuar zakonet e tyre, duke u përqëndruar në cilësinë e produkteve të zgjedhura sesa në sasinë; një prirje që do të ruhet gjithashtu në 2021. Prandaj nuk do të ketë më një tendencë për blerje të detyruar, e diktuar shpesh nga mediat sociale, por çdo zgjedhje do të kalibrohet, studiohet, duke rritur vëmendjen jo vetëm për performancën, por edhe për qëndrueshmërinë e produkteve individuale dhe për praninë ose mungesën e përbërësve organikë dhe natyralë. Për këtë arsye 2021 do t'i kushtohet bukurisë së pastër, bukurisë së qëndrueshme dhe më të ndërgjegjshme, duke respektuar personin dhe planetin.

Personalizimi: Vëmendja më e madhe ndaj produkteve të blera shoqërohet nga një kërkim i vazhdueshëm për një "përvojë të bukurisë" reale të përshtatur posaçërisht për individin. Prandaj do të lind nevoja për të pasur gjithnjë e më shumë produkte të personalizuara, të cilat plotësojnë të gjitha specifikat dhe nevojat e klientit individual. Në këtë, dixhitali do të jetë master, i cili përveç prakticitetit, garanton edhe një zgjedhje më të gjerë. Në këtë këndvështrim, do të ketë gjithashtu një rritje të produkteve pa gjini, të cilave shpesh u mungojnë kanalet tradicionale të shitjeve.

Qasja holistike ndaj bukurisë: Në vitet e fundit, në shoqërinë tonë është shfaqur një ide që do të forcohet më tej në 2021, me bashkëpunimin e periudhës së veçantë që po përjetojmë: bukuria gjithashtu dhe mbi të gjitha fillon nga brenda. Kujdesi për trupin tuaj, në fakt, shërben për t’u ndjerë mirë dhe për t’i dhënë vetes mirëqenie jo vetëm fizike, por edhe mendore. Vitin e ardhshëm, pra, do të ketë një rritje në tregun e produkteve që përmbajnë përbërës aktivë natyrorë qetësues dhe relaksues dhe ato që promovojnë bukurinë "nga brenda": suplemente, ushqime bukurie, pije bukurie.

Produkte mask-proof dhe no-transfer: Urgjenca shëndetësore që karakterizoi vitin 2020 ka sjellë rritje të nevojave të reja për sa i përket bukurisë dhe make-up-it. Konsumatorët, për shembull, po favorizojnë produktet kushtuar syve, nga ato për vetullat tek ato për sy, protagonistë të rinj që kur u përdor përdorimi i maskave. Jo vetëm kaq, maskat kanë shtyrë drejt një kërkimi për produkte mask-proof dhe no-transfer për një pamje të patëmetë në çdo kohë: një trend që do të vazhdojë edhe në 2021.

Bukuria sipas Koresë, Skandinavisë dhe Japonisë: Në muajt e fundit, njerëzit kanë qenë më pak me grim duke i kushtuar më shumë kohë dhe më shumë vëmendje kujdesit për lëkurën. Këto zakone të reja janë shoqëruar nga modelet e reja ndërkombëtare që janë shfaqur në vendin tonë dhe që do të jenë protagonistët e vërtetë të stileve të vitit 2021. Nga njëra anë, bukuria koreane, plot hapa të rinj në kujdesin e lëkurës dhe që ka bërë produkte thelbësore parë ndonjëherë për herë të parë në tregun italian si mist, essence dhe peeling enzimatik. Nga ana tjetër, ndikimet nga Skandinavia dhe Japonia, të cilat përqendrohen në pamje më minimale dhe më të pastra.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet