Krijimi i faqes në internet: këshilla për rubrikën ''About''

Pse nuk mund t’ia lini atë rastësisë?

Në faqen About ju luani gjithçka, dhe aty ju duhet ta bëni përdoruesin të kuptojë, brenda pak sekondash, se është në vendin e duhur. Por jo vetëm kaq, duhet ta bëni atë të kuptojë, ndoshta edhe me një video, ose me storytelling, që të ketë besim tek ju dhe tek kompania juaj, që jeni në gjendje të zgjidhni problemet e tij dhe se do ta bëni më mirë se të gjithë të tjerët.

Optimizimi dhe thirrja për veprim: Krijimi i një faqe në internet nga e para është një punë e vështirë dhe nëse keni vendosur të keni ose të ribëni faqen e internetit të kompanisë suaj, këshilla nuk është të improvizoni dhe të kontaktoni një ekip profesionistësh që mund të bëjnë një punë me të vërtetë të mirë. Shumë sipërmarrës nënvlerësojnë rëndësinë e secilës faqe. Shumë akoma mendojnë se mjafton të kesh hapësirë në internet për të përmirësuar performancën e kompanisë dhe se për këtë arsye ekuacioni për krijimin e një faqeje në internet të barabartë me suksesin është gjithmonë i vërtetë. Nuk është kështu. Faqja duhet të ndërtohet në një mënyrë të caktuar për të qenë funksionale dhe efektive.

Krijimi i faqes në internet, mos e merrni gjithçka si të mirëqenë: Uebfaqja e korporatës ka disa funksione, duhet brenda pak çastesh, t'i bëjë përdoruesit të kuptojnë se çfarë ofron kompania dhe pse ajo që ofron është më e mirë se ajo që ofrojnë të tjerët. Duket e qartë, por ju siguroj se nuk është kështu. Një gabim që bëhet shpesh është të anashkalosh rëndësinë e faqes about- vëmendja mesatare e një përdoruesi në internet është rreth 6 sekonda - duhet të thotë gjithçka për kompaninë.

Shumë mendojnë se është e mjaftueshme për të shkruar dy rreshta ku përshkruhet veprimtaria e kompanisë. Sa herë ju ka ndodhur që të kërkoni diçka në internet dhe të hasni në një faqe about ku kompania përshkruhej si një udhëheqëse në atë sektor me produktet më të mira etj. Tani përpiquni të mbani mend ndjesinë që keni ndjerë para atyre fjalëve. A ju frymëzuan të besonit apo duhej të kërkoni referenca të tjera që më pas ju bindën për të bërë një blerje?

Çfarë është një faqe about dhe pse është thelbësore?

Megjithëse neglizhohet nga shumë njerëz, faqja about, nëse preferoni "Rreth Nesh", është thelbësore. Mos harroni se gjithmonë duhet të mendoni se si mendon një përdorues që po kërkon zgjidhjen e problemeve të tij në internet. Nëse zbarkoni në faqen e internetit të një kompanie pasi keni kërkuar, për shembull, për biçikleta për gra, doni të kuptoni menjëherë nëse keni përfunduar në vendin e duhur. Në mënyrë të ngjashme, përdoruesit që vijnë në faqen tuaj duan të zbulojnë nëse mund ta zgjidhni problemin e tyre. Kjo është arsyeja pse të kesh një të mirë në lidhje me faqen do të thotë të kesh më shumë mundësi për të kthyer, dhe për këtë arsye për të shitur.

Krijimi i faqes në internet, vëmendja: një përdorues dëshiron të kuptojë menjëherë nëse keni të drejtë, kështu që nëse jeni një kompani shumëkombëshe ose një kompani e vogël lokale, sa kohë keni që operoni në treg, cilat janë vlerat tuaja dhe, mbi të gjitha, nëse tashmë i keni ndihmuar me sukses përdoruesit e tjerë me nevojën e tij. Në faqen about, ju luani një sukses të madh. Përdoruesi që zbarkon në faqen tuaj është një klient i mundshëm, në disa rreshta duhet ta bindni atë se është në vendin e duhur dhe se mund të besojë tek ju dhe kompaninë tuaj.

Përgjigjuni nevojave të klientëve tuaj të mundshëm: Faqja about nuk ka të bëjë vetëm me kompaninë tuaj. Nuk është një vend për të renditur të gjitha aftësitë e tij / saj në një mënyrë të ftohtë dhe aseptike, sepse kjo nuk është ajo për të cilën njerëzit interesohen, dhe të gjithë të tjerët e bëjnë atë.

Nëse jeni duke kërkuar për një biçikletë për gra dhe zbarkoni në dy site të dy ndërmarrjeve të ndryshme, por që të dy pretendojnë të jenë më të mirët në biznes, në çfarë e bazoni zgjedhjen tuaj? Faktori diskriminues ka shumë të ngjarë të jetë çmimi. Por nuk mund të luash gjithmonë në dobësi. Ajo që duhet të kuptoni është se faqja About ju lejon të sillni trafik organik në faqen tuaj dhe ju lejon të shisni mirë produktin ose shërbimin tuaj, për sa kohë që luani kartat tuaja si duhet.

Në këtë faqe ju duhet t'u komunikoni përdoruesve se kompania juaj është në gjendje të zgjidhë problemin e tyre, por jo vetëm kaq, ajo është në gjendje ta bëjë atë më mirë se të tjerët. Sidoqoftë, ju nuk mund ta komunikoni këtë vetëm me fjalë. Le të kthehemi në pikën ku të gjithë thanë se ishin udhëheqës në sektor. Si mund t'ju besojë një përdorues nëse nuk ju njeh?

Ju duhet të jeni ai që do ta përfshini hap pas hapi deri në pikën ku ai do të jetë i sigurt që ju dhe kompania juaj jeni zgjidhja më e mirë për nevojën e tij.

Si të krijoni një faqe about që funksionon? Për të bërë një faqe about që funksionon vërtet, duhet t'i bëni vetes disa pyetje. Duhet të pyesni veten se kë po synoni. Cili është qëllimi juaj përfundimtar? Sapo të keni këto pika në mendje, mund të filloni të strukturoni faqen tuaj rreth dhe rrjedhimisht pjesën tjetër të faqes.

Rritni klientët: Pra, çfarë duhet të vendosni në këtë faqe prezantimi? Padyshim që ju duhet të theksoni vlerat e kompanisë dhe gjërat që ajo ofron, por është mbi të gjitha e rëndësishme se si i komunikoni të gjitha këto. Ju duhet të jeni në gjendje të tregoni historinë e kompanisë, vlerat e saj, misionin e saj në një mënyrë tërheqëse, në mënyrë që të tërheqni menjëherë vëmendjen e lexuesit dhe më pas ta çoni atë drejt përfundimit të veprimit. Një teknikë shumë interesante është ajo e tregimit që përfshin përdoruesin me, një histori, për kompaninë tuaj.

Gjëja kryesore është që ju të shpjegoni se çfarë mund të bëni dhe për kë mund ta bëni. Kjo duhet të jetë e qartë, ndoshta nga titulli i faqes, prandaj është e rëndësishme të dini se si të shkruani një mision të kompanisë dhe vizionin e saj. Lexuesi duhet të dijë që në rreshtat e parë që ju mund ta ndihmoni atë, që ju mund ta përmirësoni jetën e tij duke kënaqur nevojat e tij.

Sapo përdoruesi të jetë i qartë për këtë, megjithatë, nuk do të thotë domosdoshmërisht se ai është i gatshëm të bëjë një blerje. Ndoshta ai ende ka dyshime, sepse po, është e vërtetë, kompania juaj mund ta zgjidhë problemin e tij, por si mund të besojë nëse nuk ju njeh?

Ju duhet të krijoni ndjeshmëri dhe story në këtë kuptim mund të jetë një ndihmë e madhe. Disa kohë më parë unë dhe gruaja ime po kërkonim një kujdestare fëmijësh. Të dy kishim angazhime pune dhe nuk mund ta merrnim foshnjën me vete. Zgjidhja e vetme e mundshme ishte të gjente dikë që të kujdesej për foshnjën, e cila atëherë ishte një vjeç.

Mbi të gjitha, ne vetëm duhet të ishim larg shtëpisë për disa orë, por djali nuk kishte qenë kurrë me të huaj. Ne ishim hezitues, madje menduam për shtyrjen e angazhimit të punës. Pastaj filluam të bëjmë disa hulumtime. Ende mbaj mend që ishte një mbrëmje disi e zymtë, me një erë të keqe që të bënte edhe më të shqetësuar.

Gruaja ime ishte shumë e shqetësuar, thjesht nuk i pëlqente idea për ta lënë fëmijën. I pyeta disa miq nëse njihnin njerëz të besuar. Për fat të mirë, disa miq na dhanë emrin e një vajze, një studente universiteti, drejtimi i mjekësisë. Ne e kontaktuam dhe pas një bisede të gjatë në telefon u ndjemë se mund t’i besonim asaj.

Sepse kjo është ajo që nxit gjithçka, besimi. Shih, unë të tregova një histori timen dhe tani ti më njeh pak më mirë. Ju duhet të bëni të njëjtën gjë me klientët tuaj të mundshëm. Si duhet të shprehni vlerat dhe misionin tuaj? Tani le t'i shohim gjërat nga një këndvështrim pak më teknik.

Gjuha: Gjuha që përdorni duhet të jetë e qartë dhe e thjeshtë. Askush nuk dëshiron të kalojë orë të tëra duke lexuar listën e cilësive të një kompanie, aq më pak duke deshifruar koncepte të gjata dhe të ngatërruara. Pak fjalë, por efektive.

Struktura e përmbajtjes: Imagjinoni të kërkoni diçka në internet dhe të gjeni një mur fjalësh para jush. A e ndjeni tashmë ndjenjën e klaustrofobisë? Këtu, kushdo përpara kaq shumë fjalësh ndihet kështu. Përmbajtja juaj duhet të strukturohet në një mënyrë që të jetë e këndshme për lexuesin. Ju duhet të shkruani fjali të shkurtra dhe të lini hapësira bosh, të tilla si shiritat e zjarrit në kodra. Hapësira të mëdha të bardha që pushojnë pamjen.

Përdorni bold për të nxjerrë në pah konceptet kryesore, por pa abuzuar me to ose do të merrni efektin e kundërt: devijoni vëmendjen e përdoruesit. Vendosni lidhje me portalet ose revistat tregtare, por as këtu mos e teproni.

Imazhet: imazhet janë të rëndësishme, ato janë të rëndësishme për faqen about dhe ato janë të rëndësishme për të gjithë sitin. Kërkoni imazhe të bukura që shprehin vlerat e ndërmarrjes. Unë ju këshilloj të "vendosni fytyrën tuaj", përdoruesit më shumë pëlqejnë të merren me një person sesa me një entitet abstrakt, ju nuk jeni Magjistari i Ozit, ju jeni një person i vërtetë, le të njiheni nga përdoruesi, po do ndjeheni më të përfshirë. Gjithmonë për këtë qëllim mund të vendosni një foto të ekipit tuaj, qoftë një grup ose imazhe të vetme të elementeve kryesore të kompanisë tuaj, gjëja e rëndësishme është që përdoruesi të shohë se ka njerëz prapa markës.

Ngjyrat. Ju e dini shumë mirë që çdo ngjyrë ka kuptimin e vet në marketing. Zgjidhni një ngjyrë të përshtatshme për kompaninë, për shembull jeshile është perfekte për ata që shesin fruta dhe perime, dhe sigurohuni që faqja të tregojë ngjyrën e ndërmarrjes. Në këtë mënyrë kompania juaj do të njihet.

Videot: Videot po bëhen gjithnjë e më të popullarizuara në kohët e fundit. Në fakt është një mjet i thjeshtë komunikimi, i lehtë për tu dekoduar dhe që nuk përfshin një shpenzim të madh vëmendje nga ana e përdoruesit. Ju mund të vendosni një video të shkurtër që përshkruan aktivitetet e kompanisë, por gjithashtu që raporton reagimet e atyre që tashmë janë klientët tuaj. Në këtë drejtim, duhet të them disa fjalë.

Reagimet e klientëve: Për të fituar besimin e një klienti të ri, nuk ka asgjë më të fortë se dëshmia e atyre që tashmë janë klientë. Ju mund të mblidhni dëshmitë në një seksion të veçantë dhe të vendosni nëse do të vendosni dëshmi me shkrim ose video. Mos harroni se klientët tuaj janë dëshmitë më të mira për kompaninë tuaj.

Optimizimi dhe thirrja për veprim: Një sit i mirë jo vetëm që duhet të jetë i strukturuar mirë, por edhe një sajt i mirë duhet të optimizohet nga këndvështrimi i SEO, sepse të qenit i pranishëm është i rëndësishëm, por të gjesh është edhe më shumë. Këtu keni nevojë për një punë profesionale, na kontaktoni për të mësuar më shumë.

Një gjë tjetër që nuk mund të mungojë është thirrja për veprim, ose call to action, CTA. Të jesh i angazhuar dhe të tërheqësh vëmendjen e klientit potencial nuk është e mjaftueshme, ju duhet t'i jepni atyre një kontribut për të ndërmarrë veprime. Ju keni për të përzënë atë. Një thirrje e mirë për veprim me një lidhje në formën e kontaktit, një buton për t'u regjistruar në gazetën, por edhe numrat e telefonit, janë shumë të rëndësishme.

Një organizim i qëndrueshëm dhe lundrim i mirë edhe nga celularët janë çelësat e suksesit për një faqe në internet të korporatave.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet