Aktiviteti sportiv: si të filloni përsëri pas një periudhe më një jetesë sedentare

Nëse është normale, me ardhjen e verës, të ndjeni një nevojë më të madhe për të kaluar kohë jashtë dhe të rifilloni aktivitetet sportive që I keni braktisur gjatë dimrit, kjo shtytje mund të jetë më e madhe pas muajve të vështirë që kanë kaluar për shkak të pandemisë COVID19, në të cilën shumica e disiplinave sportive nuk ishin praktike. Të qenit joaktiv për një kohë të gjatë, qoftë vullnetarisht apo për shkaqe të jashtme, mund ta ketë dobësuar trupin tonë, i cili do të duhet të kthehet gradualisht në stërvitje. Ne e thellojmë temën me Dr. Stefano Respizzi, Drejtor i Departamentit të Rehabilitimit e Rimëkëmbjes funksionale në Humanitas.

Aktiviteti gradual fizik dhe ushqimi, receta për t’u rikthyer në formë. Koha është aleati ynë kryesor kur fillojmë të stërvitemi përsëri pas një periudhe veçanërisht të ulur. Prandaj, ne nuk duhet t'i kërkojmë trupit tonë performancë konkurruese nëse, për muaj, përpjekja më e madhe që bëmë ishin ngjitja e shkallëve në shtëpi. Sidoqoftë, ne do të kuptojmë se fillimi i një aktiviteti fizik gradual por të vazhdueshëm shkakton një rritje në ndjesinë e mirëqenies psikofizike: për t'u ndier mirë, prandaj, nuk është e nevojshme t'i nënshtroheni menjëherë përpjekjeve që për trupin tonë janë të tepërta, si dhe vazhdimisht duke e ri-mësuar atë me aktivitet fizik, ndoshta në ajër të hapur.

Mënyra e jetesës është gjithashtu themelore nga kjo pikëpamje. Mirëqenia e organizmit tonë kalon në fakt domosdoshmërisht edhe përmes ushqimit. Prandaj është e rëndësishme të kombinoni aktivitetin fizik një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar. Në fakt, për të mbajtur formën, nuk mjafton të luash sport, por gjithashtu duhet hani produkte sezonale, veçanërisht perime dhe fruta, për tu plotësuar me drithëra, mish të bardhë dhe peshk dhe pakësojnë alkoolin.

Mendimi i specialistit është themelor: Para se të rifilloni aktivitetin fizik, edhe personat që janë me shëndet të mirë duhet të rezervojnë një vizititë me një specialist, për të marrë këshilla mbi sportin më të përshtatshëm për të kombinuar pritjet tuaja (humbjen në peshë, fitimi në masë muskulore, ose thjesht ecja) me stilin e jetës tuaj dhe gjendjen tuaj fizike. Prandaj, nëse bëhet fjalë për rifillimin e një sporti të ushtruar disa kohë para ose gjatë fillimit të një sporti të ri, regjistrohuni në palestër ose filloni të vraponi, mendimi mjekësor i specialistit do të ndihmojë në orientimin drejt zgjidhjeve më të përshtatshme në lidhje me kushtet e përgjithshme të trupit të secilit. Sipas gjykimit të mjekut, përveç vizitës kontrolluese, disa mund të jenë gjithashtu të nevojshme ekzaminim rutinë.

Është e qartë, mjeku nuk është një trajner personal dhe roli i tij nuk do të jetë të ndjekë trajnimin e pacientit, por sigurojini atij informacionin e duhur mbi llojin e sportit, bazuar në fizikun, mbi intensitetin me të cilin duhet të fillojë aktiviteti, në mënyrë që të minimizohet rreziku i ndonjë dëmtimi. Prandaj ne nuk po flasim për pacientët që kanë patologji të veçanta (për të cilët është thelbësore ndjekja e një qasje të drejtuar ndaj aktivitetit fizik), por të të gjithë atyre njerëzve që kanë ndalur për një kohë të gjatë trajnimin, pra, për të rifilluar aktivitetin normal.

Veshje dhe këpucë: mos jini të papërgatitur: Pavarësisht nga praktikat sportive të ndërmarra, është gjithashtu e rëndësishme të dini se si të zgjidhni veshje të përshtatshme për secilin aktivitet. Prandaj mund të jetë e përshtatshme të investoni në veshje, e në pëlhura teknike që ndihmoni në rregullimin e djersitjes duke mbajtur nxehtësinë e trupit konstante dhe duke I kushtuar vëmendje të veçantë këpucëve. Për shembull, nuk mund të mendoni për shëtitje në malet e larta me këpucë të njëjta të përdorura për të praktikuar në palestër në lagjen tuaj. Për këtë arsye është e nevojshme merrni parasysh indikacionet e specialistit ortoped, veçanërisht nëse keni probleme posturale, për të shmangur tendosjen e muskujve, shkaktimin e lotëve ose, në raste më keq, në ndrydhjet dhe këputjet e kockave dhe ligamenteve.

Author
Hermes News

Redaksia

Shkruaj një koment

0 Komentet